سرویس: اخبار شهرستان 14:18 - دوشنبه 16 بهمن 1396

دوباب کلاس درس خیرساز در مدرسه شهید محمدی شهر ورزنه افتتاح شد/ تصاویر

دو باب کلاس درس با زیربنای 130 متر مربع توسط زهره کریم نژاد، خیر نیک اندیش با هدف توسعه فضای آموزشی و کاهش تراکم دانش آموزان در شهر ورزنه احداث شد.

به گزارش اصفهان شرق، همزمان با دهه مبارک فجر دو باب کلاس درس خیرساز در دبستان دخترانه شهید محمدی شهر ورزنه با حضور جمعی از مردم و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این دو باب کلاس درس با زیربنای 130 متر مربع توسط زهره کریم نژاد، خیرنیک اندیش با هزینه ی بالغ بر 900 میلیون ریال با هدف توسعه فضای آموزشی و کاهش تراکم دانش آموزان در شهر ورزنه احداث شد.

خیران در تأمین تجهیزات و امکانات یاری گر آموزش و پرورش باشند

مدیر اداره  آموزش و پرورش منطقه بن رود در حاشیه این مراسم  با  قدردانی از  اقدام ارزشمند این خیر در احداث فضای آموزشی، اظهار کرد: این اقدام ارزشمند باقیات الصالحات ارزشمندی را برای خیران  به دنبال دارد.

محمد حیدری، گفت: خیران می توانند با رفع مشکلات مادی آموزش و پرورش به عنوان عمده مشکلات این نهاد، در تأمین تجهیزات و امکانات یاری گر آموزش و پرورش باشند تا مسئولان این نهاد نیز با خیال راحت در تربیت دانش آموزان که آینده سازان کشور هستند تلاش کنند.

اگر مسئولان دل به کار داشته باشند مطمئنا شاهد عمران و آبادانی خواهیم بود

یک استاد حوزه و دانشگاه هم در این مراسم با بیان این که اجرای این گونه کارها ذخیره آخرت برای باقیات صاحات است، گفت: البته در این دنیا هم لذت بخش است وقتی خنده بچه هایی را می بینند که صاحب کلاس و مدرسه جدید می شوند.

حجت الاسلام شیخ احمد باقریادامه داد: اگر مسئولان دل به کار داشته باشند مطمئنا شاهد عمران و آبادانی خواهیم بود، قرار نیست همه کارها را دولت انجام دهد همین کار و اجرای پروژه های امروز واقعا نیاز منطقه بود و هدایت خیرین و جذب آن ها توسط مسئولان کاری بس بزرگ است.

در پایان این مراسم از خیر ارجمند خانم کریم نژاد و عزیزانی که در ساخت این مجموعه فعالیت داشتند از طرف مدرسه و اداره آموزش و پرورش مورد تجلیل و قدر دانی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.