سرویس: اخبار شهرستان 18:55 - یکشنبه 15 بهمن 1396

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا:

برگزاری مسابقات تنیس روی میز در جرقویه علیا/ استقبال جوانان از ورزش بدون آسیب

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا، با بیان این که تنیس روی میز، ورزش پرتحرک و نشاط آور است، گفت: همچنین باعث تقویت اعضای بدن می شود و تمرکز و دقت شخص را افزایش می دهد.

به گزارش اصفهان شرق، مسابقات تنیس روی میز به مناسبت ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی اداره تربیت ورزش و جوانان در سالن پوریای ولی شهر حسن آباد برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا در گفتگویی با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با اشاره به مزیت ورزش تنیس روی میز، گفت: بیشتر مسابقات در رشته فوتبال و والیبال برگزار می شود و بعضی از افراد نمی توانند در این دو رشته بازی کنند.

مقداد جمشیدی ادامه داد: ما در صدد برگزاری مسابقاتی در رشته تنیس روی میز شدیم که می توان آن را ورزش بدون آسیب نام گذاری کرد.

وی افزود: چون در این بازی درگیری و برخورد فیزیکی وجود ندارد و تنش بین افراد کمتر دیده می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا با بیان این که این ورزش پرتحرک و نشاط آور است، تصریح کرد: همچنین باعث تقویت اعضای بدن می شود و تمرکز و دقت شخص را افزایش می دهد.

جمشیدی ادامه داد: تقویت قوه بینایی شخص و مهم تر از همه افراد این که در هر سنی می توانند به این ورزش بپردازند، از دیگر مزیت های مهم این رشته ورزشی است.

وی با اشاره به تعداد بازی ها و تیم ها در این دوره از مسابقات، گفت: 16 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند که در چهار گروه با هم رقابت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان جرقویه علیا تصریح کرد: 32 بازی انجام شد و از هر گروه دو نفر به صورت ضرب دری با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات برتر مشخص شدند.

جمشیدی افزود: احسان صادقی از شهر حسن آباد مقام اول، مهدی پیوند از روستای رامشه مقام دوم و طه قیصری از شهر حسن آباد مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.