سرویس: غیر تولیدی 14:14 - یکشنبه 15 بهمن 1396

استاندار اصفهان:

قاچاق کالا مانعی برای توسعه اقتصادی کشور است/برخورد جدی با قاچاق

استاندار اصفهان گفت: قاچاق کالا مانعی برای اشتغال و توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود و ما اجازه نمی دهیم قاچاقچیان کالا و مواد مخدر به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

به گزارش اصفهان شرق، محسن مهرعلیزاده در آئین رونمایی از کالاهای قاچاق کشف شده در طرح‌های ذوالفقار ۷ و ۸ نیروی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت مردم فعالیت های زیادی در راستای کشف و جمع‌آوری کالاهای قاچاق داشته است، اظهار داشت: قاچاق کالا مانعی برای اشتغال و توسعه اقتصادی کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه پیشگیری از قاچاق کالا علاوه بر برنامه های عملیاتی نیازمند فرهنگسازی است، افزود: بسیاری از افرادی که به قاچاق کالا مبادرت می ورزند از نتایج اجتماعی و اقتصادی آن آگاهی ندارند و یا در راستای دستیابی به منافع فردی به این امر بی توجه هستند.

استاندار اصفهان مبارزه با پدیده قاچاق کالا را امری جدی و مهم برشمرد و ابراز داشت: نیروی انتظامی در کنار دیگر نهادهای مرتبط مبارزه با قاچاق کالا را دستور کار خود قرار داده و به موفقیت‌های بی بدیلی در این راستا دست یافته است.

اجازه نمی دهیم قاچاقچیان کالا و مواد مخدر به اهداف شوم خود دست پیدا کنند

وی ادامه داد: اراده ما بر این امر قرار گرفته است که اجازه ندهیم قاچاقچیان کالا و مواد مخدر به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و با جلوگیری از فعالیت آنها ضربات مهلکی بر پیکره قاچاقچیان وارد کنیم به نوعی که قاچاق کالا به صفر نزدیک شود.

مهرعلیزاده با تاکید بر اینکه دستاوردهای زیادی در در حوزه کشف قاچاق کالا و مواد مخدر داشتیم، خطاب به سوداگران مرگ و قاچاقچیان کالا ابراز داشت: این هشدار را می دهیم که اگر این افراد به راه درست برنگردند با اقدامات بسیار شدید نیروی انتظامی مواجه خواهند شد که همچون همیشه برای آنها خسارت بار و باورناپذیر است.

کالاهای وارداتی رقیبی برای کالاهای داخلی نباشد

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه میزان زیاد واردات کالا  که از گلایه های صنعتگران نیز هست باید کنترل شود، تاکید کرد: نباید کالاهای وارداتی رقیبی برای کالاهای داخلی باشد که این امر با تعرفه بندی صحیح کالاهای وارداتی امکان پذیر است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه رفتار مردم و نیروی انتظامی در اغتشاشات اخیر بسیار نجیبانه بود، گفت: نیروی انتظامی با برخوردهای نجیبانه خود در این اغتشاشات نشان داد که دوران طراحی توطئه بر علیه کشورمان گذشته است.

مهر

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.