سرویس: اخبار شهرستان 12:37 - یکشنبه 15 بهمن 1396

رئیس شورای شهر سجزی:

آلودگی صوتی ایجاد شده راه آهن برای مردم شهر سجزی

رئیس شورای شهر سجزی، گفت: آلودگی صوتی ایجاد شده راه آهن برای مردم شهر سجزی و عبور خط ریلی راه آهن از روی قنات و پیامد‌های آن، باید مورد توجه قرار گیرد.

علی‌اکبر باقری در گفت‌وگو با  اصفهان شرق، اظهار کرد: شورای شهر سجزی در مسجد جامع مزرعه شور با مردم دیدار کرد.

وی افزود: در این دیدار شورای شهر سجزی به ارائه عملکرد خود پرداخت و مردم سوالات و پیشنهادات خود را مطرح و پیرامون آن گفت‌وگو شد.

رئیس شورای شهر سجزی، تصریح کرد: یکی از اهداف مهم این دیدار استفاده، تعامل و همکاری هر چه بیشتر شورای شهر و شهرداری با شهروندان به عنوان سرمایه اصلی شهر بود.

باقری با اشاره به حضور معاون وزیر راه، مدیرکل راه آهن استان‌ و دکتر کامران در سجزی و جلسه با شورای اسلامی شهر سجزی، گفت: تعریض پل هوایی مزرعه‌شور که بر روی خط ریلی راه آهن قرار گرفته، یکی از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

علی‌اکبر باقری اذعان کرد: آلودگی صوتی ایجاد شده راه آهن برای مردم شهر سجزی و عبور خط ریلی راه آهن از روی قنات و پیامد‌های آن از دیگر مسائل مطرح شده در جلسه بود.

وی با اشاره به زمین در اختیار راه آهن در شمال سجزی، خاطرنشان کرد: شورای شهر در این جلسه آزاد سازی این زمین یا حداقل بخشی از آن را تقاضا کرد.

رئیس شورای شهر سجزی اظهار کرد: راه آهن مزاحمت‌های برای زندگی مردم شهرک سیستان ایجاد کرده است که برای حل این مشکلات و همکاری‌های لازم گفت‌وگو شد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.