سرویس: اخبار شهرستان 11:21 - یکشنبه 15 بهمن 1396

در یادواره 12شهید روستای فارفان مطرح شد؛

دهه فجر فرصتی برای بیعت دوباره با آرمان های انقلاب/ حافظ ارزش‌هاي انقلاب و شهدا باشيم

محمد حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش با اشاره به دستاوردهاي علمي كشورمان، گفت: امروز ما بايد با افزايش علم‌آموزي و با تلاش در تمامي عرصه‌ها حافظ ارزش‌هاي انقلاب و شهدا باشيم.

به گزارش اصفهان شرق، امروز همزمان با دهه مبارک فجر مراسم زنگ انقلاب در کلیه مدارس بخش بن رود و شهر ورزنه و به صورت نمادین نواختن زنگ انقلاب و یادواره 12شهید روستای فارفان با حضور مسئولان شهر ورزنه و بخش بن رود و خانواده معظم شهدا، دانش آموزان در دبیرستان امام خمینی (ره) روستای فارفان بخش بن رود برگزار شد.

حافظ ارزش‌هاي انقلاب و شهدا باشيم

محمد حیدری رئیس اداره آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به دستاوردهاي علمي كشورمان، گفت: امروز ما بايد با افزايش علم‌آموزي و با تلاش در تمامي عرصه‌ها حافظ ارزش‌هاي انقلاب و شهدا باشيم.

حیدری ادامه داد: شهدای والامقام با سلحشوری و از جان گذشتگی در راه دفاع از حریم اسلام و صیانت از کیان نظام اسلامی جان خود را فدا کردند و این راه افتخار آمیز امروز باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا و امام شهدا هستیم، تصریح کرد: به دانش آموزان سفارش کرد با خوب درس خواندن، احترام به پدر و مادر و معلمانشان موجب راضی و خشنودی شهدا و امام شهدا شوند.

اهمیت بازخوانی تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی برای نسل های جوان

حجت الاسلام علیرضا شریفی امام جمعه کفران و فارفان نیز در سخنانی با اشاره به اهمیت بازخوانی تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی برای نسل های جوان، گفت: دهه فجر فرصتی برای بیعت دوباره با آرمان های انقلاب، امام (ره)، شهدا و مقام معظم رهبری است و در این میان اهمیت ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید به ویژه نوجوانان اهمیت مضاعفی دارد.

امام جمعه کفران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ادامه داد: حیثیت و آبروی امروز ملت و نظام مدیون و مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام شریفی با بیان این که شهدا اسطوره ها و قهرمانان ملی کشور هستند، تصریح کرد: یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس به عنوان قهرمانان بی بدیل ملی تاریخ کشور هیچگاه از اذهان ملت ایران پاک نخواهد شد.

رويدادی برگرفته از ارزش‌هاي ديني و اسلامي

بخشدار بن رود با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي ايران، آن را يك حادثه تاريخي در دنيا خواند و اظهار کرد: پيروزي انقلاب اسلامي ايران يك رويداد بزرگ در تاريخ به شمار مي‌رود و اين رويداد برگرفته از ارزش‌هاي ديني و اسلامي است.

صادقی ادامه داد: مسئولان و مدیران باید در ایفای نقش تکلیفی خود برای تبیین اهداف و آرمان های والای امام راحل، انقلاب اصیل اسلامی و رهنمون های مقام معظم رهبری به خوبی برآیند و این اهداف را به نسل امروز و آینده انتقال دهند.

انتهای پیام/قطبی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.