سرویس: سیاسی » بین الملل 18:40 - دوشنبه 25 شهریور 1392

درگیری مسلحانه در ساختمان نیروی دریایی آمریکا در واشنگتن/ تعداد کشته‌ها به ۱۲ نفر رسید

مدیر مجموعه نیروی دریایی آمریکا در واشنگتن، مرگ دستکم ۱۲ نفر در درگیری مسلحانه در این مجموعه را تأیید کرد. تعداد دیگری نیز از جمله یک افسر پلیس و یک نگهبان زخمی شده‌اند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از شبکه «سی‌ان‌ان» درگیری مسلحانه در واحد فرماندهی نیروی دریایی آمریکا در شهر واشنگتن به مرگ دستکم 12 نفر منجر شده است. چندین نفر دیگر از جمله یک افسر پلیس و یک نگهبان نیز در این حادثه زخمی شده‌اند. این آمار را رئیس پلیس واشنگتن تائید کرده است.

پلیس واشنگتن اعلام کرده است که احتمالا دو تیرانداز در این حادثه شرکت داشته‌اند. یکی از تیراندازها احتمالا در طبقه چهارم ساختمان است. وی خود را در یک اتاق محبوس کرده و همچنان به تیراندازی ادامه می‌دهد. بنا بر اعلام وزارت دفاع آمریکا، یکی از تیراندازان کشته شده است.

در پی این درگیری مسلحانه پروازهای فرودگاه «ریگان» این شهر به حالت تعلیق درآمده است. بالگردهای پلیس و نیروهای امدادی در آسمان شهر و بر فراز محل حادثه به پرواز درآمده‌اند. بالگردهای امداد افراد حاضر در محوطه ساختمان نیروی دریایی را خارج کرده‌اند.

بنا بر اعلام نیروی دریایی آمریکا، در حال حاضر حدود ۳ هزار نفر در این ساختمان حضور دارند. در پی این حادثه تیراندازی ۱۰ مدرسه شهر واشنگتن نزدیک به محل حادثه در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند. پلیس از افراد حاضر در ساختمان خواسته است در برابر حمله احتمالی موضع بگیرند و از تیررس خارج شوند. منابع خبری همچنین گزارش داده‌اند که «باراک اوباما» رئیس‌جمهور و «چاک هیگل» وزیر دفاع آمریکا مستقیما از روند عملیات اطلاع می‌یابند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.