سرویس: اخبار شهرستان 11:13 - شنبه 14 بهمن 1396

با هدف گرامیداشت روز جهانی تالاب ها برگزار شد؛

دوست داران محیط زیست در کنار تالاب بین المللی گاوخونی/ تصاویر

جمعی از تشکل های زیست محیطی استان اصفهان و دوست داران محیط زیست شهر ورزنه در تالاب بین المللی گاوخونی، روز جهانی تالاب ها را گرامی داشتند.

به گزارش اصفهان شرق، با حضور جمعی از تشکل های زیست محیطی استان اصفهان و دوست داران محیط زیست شهر ورزنه گرامیداشت روز جهانی تالاب ها در تالاب بین المللی گاوخونی برگزار شد.

جمعی از اعضای جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست شاخه اصفهان، با همکاری انجمن دوستداران میراث فرهنگی و طبیعی ورزنه و با همراهی موسسه آوای بوم و گروه عکاسان پروژه ی فقدان، امروز پس از بازدید از سد رودشتین و تالاب بین المللی گاوخونی به اجرای پرفورمنس هنری پرداختند.

این ششمین سال متوالی است که جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست در سالروز گرامیداشت روز جهانی تالاب ها در کنار تن بی جان تالاب بین المللی گاوخونی برای گروه های مختلف برنامه برگزار می کند.

شرکت کنندگان با تشکیل زنجیره انسانی و با شعارهای زنده باد گاوخونی پاینده باد حق آبه تالاب و زنده باد زاینده رود این روز را گرامی داشتند.

قابل ذکر است همه ساله 2 فوریه مطابق 13 بهمن ماه از سوی کنوانسیون جهانی رامسر روز جهانی تالاب ها نامگذاری شده که تالاب بین المللی گاوخونی یکی از تالاب های واقع در فلات مرکزی ایران است که اهمیت ویژه ای از نظر زیست محیطی دارد.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.