سرویس: اخبار شهرستان 10:38 - شنبه 14 بهمن 1396

در لیگ فوتبال جرقویه علیا؛

جام قهرمانی لیگ فوتبال نصیب تیم یاران شهر حسن آباد شد

به مناسبت دهه مبارک فجر مراسم اختتامیه لیگ فوتبال جرقویه علیا با حضور مسئولان و فوتبال دوستان منطقه در ورزشگاه پوریای ولی شهر حسن آباد برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق، مراسم اختتامیه بازی های لیگ فوتبال جرقویه علیا به مناسبت ایام الله دهه فجر، با حضور بخشدار، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، پیشکسوتان فوتبال و اعضای تیم های شرکت کننده در این لیگ برگزار شد.

رئیس هئیت فوتبال جرقویه علیا با تقدیر و تشکر از حضور مسئولان و بازیکنان از روند برگزاری لیگ فوتبال مطالبی بیان کرد.

هئیت فوتبال شهرستان هیچ توجهی به ورزش منطقه ما ندارد

غلامرضا صادقی با اشاره به مشکلات موجود در فوتبال منطقه جرقویه علیا، گفت: با توجه به مشکلات بسیار زیادی که در بخش فوتبال وجود دارد تنها شهری در منطقه شرق اصفهان که اقدام به برگزاری لیگ فوتبال می کند شهر حسن آباد است.

وی افزود: هدف اصلی ما از برگزار کردن این گونه بازی ها برد و باخت نیست، بلکه هدف ما دورکردن جوانان و نوجوانان از آسیب های اجتماعی که امروز در کمین این جوانان است.

رئیس هئیت فوتبال جرقویه علیا با بیان این که هئیت فوتبال شهرستان هیچ توجهی به ورزش منطقه ما ندارد، تصریح کرد: امیدواریم که مسئولان مربوطه سری به این منطقه و اقدامات انجام شده توسط خود بازیکنان بزنند و از نزدیک مشکلات موجود را بررسی کنند.

قهرمان واقعی کسی است که اخلاق نیکوتر داشته باش

بخشدار جرقویه علیا با تقدیر و تشکر از اداره ورزش و جوانان، هئیت فوتبال و دیگر دست اندکاران برگزاری لیگ در سخنانی کوتاه، گفت: برد و باخت در ورزش صورت ظاهری مسئله است و قهرمان واقعی کسی است که اخلاق نیکوتر داشته باشد و کسی که اخلاق خوب داشته باشد در همه زمینه ها می تواند قهرمان باشد.

حسین بهزادفر با اشاره به مشکلات ورزشی موجود در منطقه، ادامه داد: پیگیری لازم را در این مورد انجام خواهیم داد و در حد امکان برای پیشرفت و استفاده از استعداد های خوب جوانان در زمینه های ورزشی و راهیابی آن ها به استان همکاری لازم را خواهیم داشت.

در پایان جوایزی به تیم های منتخب اهدا شد و جام قهرمانی به تیم یاران اهدا شد.

به گزارش اصفهان شرق، در این دوره از بازی ها هشت تیم سپاهان، پرسپولیس، پیروزی، جاوید، شهید صادقی، وحدت دستجرد، یاران، و استقلال کمال آباد شرکت داشتند.

بازی ها در طول چهار ماه برگزار شد که پس از رقابت ها بین تیم ها نتایج ذیل به دست آمد.

تیم یاران با 17 امتیاز: مقام قهرمانی

تیم جاوید با 13 امتیاز: مقام نائب قهرمانی

تیم شهید صادقی با 12 امتیاز: مقام سوم

تیم وحدت دستجرد: تیم نمونه اخلاق

انتهای پیام/صادقی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.