سرویس: غیر تولیدی 11:11 - جمعه 13 بهمن 1396

معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی ناجا:

توطئه دشمن در کشورهای منطقه خنثی شد/ دشمن با اسلحه فضای مجازی به میدان آمده است

معاونت هماهنگ کننده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: نباید از دشمن ترسید همان‌گونه که دیدید عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان با ایران دوست شدند و این توطئه دشمن خنثی شد.

به گزارش اصفهان شرق،  رهام بخش حبیبی در یادواره 330 شهید شهرستان اردستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی نشان داد که دشمنان با تمام قوا آمدند اما اسلام پیروز شد؛ توکل و عشق به خدا، شاه را از کشور بیرون کرد همانند جنگ که توکل به خدا باعث پیروزی شد.

وی افزود: تعدادی فریب‌خورده سایت و کانال  باز می‌کنند و شعار می‌دهند اما به هیچ کجا نمی‌رسند؛ روزی تمام دنیا مقابل ما ایستادند و کشورهایی که بویی از اسلام نبرده بودند آمدند اما موفق نشدند.

معاونت هماهنگ کننده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: در زمان ابتدای جنگ اسلحه نداشتیم از داخل پادگان‌های کشور اسلحه بردیم و در مقابل تجهیزات پیشرفته دشمن ایستادیم و به خاطر اتکا به خداوند در جنگ به پیروزی رسیدیم؛ تا زمانی که به خداوند توکل کنیم و تا زمانی که یاد شهدا را زنده نگه داریم و به سران مستکبر دنیا دل نبندیم خداوند یاری می‌دهد و قطعاً نباید خدا را فراموش کرد.

وی با اشاره به حادثه کربلا مطرح کرد: وقتی عده‌ای آمدند و حضرت زینب(س) را تمسخر کردند و به ایشان گفتند که مشاهده کردید خدا چه بلایی سر شما آورد حضرت زینب(س) در پاسخ گفت ما به جز زیبایی هیچ چیز دیگری ندیدیم که این سخن نشان از عشق‌بازی با خدا دارد.

حبیبی در ادامه ابراز داشت: در سال 1618 میلادی سردمداران بزرگ وقت دنیا گفتند اروپا از دست ما رها شده است چون همه دین‌مدار شدند، بنابراین 30 سال جنگ بین ادیان درست کردند و آسایش از زندگی مردم بردند و همین باعث شد که خود ادیان گفتند دین نمی‌خواهیم چون باعث اختلاف شده بود و این از نقشه‌های سردمداران اروپا بود.

وی در ادامه مطرح کرد: این‌ها در مورد مسلمانان نیز می‌گویند که باید بین مسلمانان اختلاف انداخت که از اسلام برگردند و این نقشه را در افغانستان اجرا کردند٬ در عراق، سوریه، یمن و در کل کشورهای اسلامی نقشه دارند که اختلاف بیندازند اما غافل هستند که  توکل ما بر خداست که خداوند وعده نصرت داده است.

معاونت هماهنگ کننده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: نباید از  دشمن ترسید همان‌گونه که دیدید عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان با ایران دوست شدند و این توطئه دشمن خنثی شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن با اسلحه روبروی ما نیست بلکه با فضای مجازی آمده است و نخستین کارش نیز این است که ما را از رهبر معظم انقلاب جدا کند، دشمن این را می‌داند که اگر فضا غبارآلود شود و بین مردم و رهبری جامعه فاصله بیفتد ما داخل چاه می‌افتیم.

حبیبی در ادامه اذعان کرد: دشمن می‌خواهد که ما را از ارزش‌ها جدا کند٬ در بین همه کشورها و ادیان دین یهود بالاترین حجاب را دارد اما وقتی به حجاب در ایران بیش از حد می‌پردازند و فضای محرم و‌ نامحرم را با هم یکی می‌کنند، نشان از این است که می‌خواهند ارزش‌ها را از بین ببرند و اعتقاد را از ما بگیرند.

وی در پایان گفت: حضرت زهرا(س) برا همه ما راهنما است، اما ایشان حضرت علی(ع) را مولا صدا می‌کردند و می‌گفتند اگر می‌خواهید حق و باطل را بشناسید ببینید حضرت علی(ع) چه می‌گوید، ما هم اگر می‌خواهیم راه را گم نکنیم باید ببینیم مولایمان چه می‌گوید.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.