اصفهان شرق

لزوم همدلی و همکاری در ایجاد رشته فوتسال بانوان و آقایان در شرق اصفهان

کدخبر: 158298
1396/11/12 در ساعت 20:47

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، امیر مسعود هراتیان عصر امروز در مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتسال شهرستان اصفهان، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهار کرد: فعالیت ۱۵ هیات فوتبال در شرق شهرستان اصفهان و ایجاد شور و شوق ورزشی با تلاش هیات فوتبال شهرستان در این منطقه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به توجه هیات فوتبال استان به شرق اصفهان، افزود: شرق اصفهان دارای پتانسیل ویژه و از دیرباز مرکز سخت کوشی، تلاش و همراهی ورزشکاران در مسیر پیشرفت بوده است.

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: اراده و تصمیم بر آن شد تا بخشی از فعالیت‌های هیات فوتبال استان اصفهان به هیات فوتبال شهرستان اصفهان منتقل شود.

هراتیان در ادامه گفت: در قدم اول عمده بخش اموزش به هیات فوتبال شهرستان واگذار شد که در صورت موفقیت در آن بخش‌های دیگر نیز به مراتب واگذار خواهد شد. و البته این واگذاری مستلزم این است که هیات فوتبال شهرستان و مسئولین شهر‌ها و بخش‌ها در محقق شدن ان بکوشند.

امیر مسعود هراتیان بیان کرد: منطقه شرق اصفهان با وجود نیروی انسانی ویژه از نظر کمی و کیفی مستعد است و باید با تعامل، همکاری و همدلی یک تیم کشوری در رشته فوتسال در بانوان و اقایان در شرق اصفهان ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: سیاست هیات فوتبال استان بر آن است که تمرکز را از مرکز استان خارج و به شهرستان‌های دیگر ببرد و این باید در استفاده از پتانسیل ایجاده شده در شرق شهرستان اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

هراتیان با اشاره به مشکلات کم ابی در شرق اصفهان، اظهار کرد: وقت ان رسیده که یک تیم فوتسال کشوری در شرق اصفهان داشته باشیم و تمرکز هیات فوتبال در رشته فوتسال، فوتبال در چمن مصنوعی و با توجه به پتانسیل‌های موجود فوتبال ساحلی‌ است.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه