سرویس: اخبار شهرستان 20:47 - پنجشنبه 12 بهمن 1396

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان عنوان کرد:

لزوم همدلی و همکاری در ایجاد رشته فوتسال بانوان و آقایان در شرق اصفهان

هراتیان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: با تعامل، همکاری و همدلی یک تیم کشوری در رشته فوتسال در بانوان وقایان در شرق اصفهان ایجاد شود.

به گزارش اصفهان شرق از اصفهان، امیر مسعود هراتیان عصر امروز در مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتسال شهرستان اصفهان، با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهار کرد: فعالیت ۱۵ هیات فوتبال در شرق شهرستان اصفهان و ایجاد شور و شوق ورزشی با تلاش هیات فوتبال شهرستان در این منطقه اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به توجه هیات فوتبال استان به شرق اصفهان، افزود: شرق اصفهان دارای پتانسیل ویژه و از دیرباز مرکز سخت کوشی، تلاش و همراهی ورزشکاران در مسیر پیشرفت بوده است.

رئیس هیات فوتبال استان اصفهان تصریح کرد: اراده و تصمیم بر آن شد تا بخشی از فعالیت‌های هیات فوتبال استان اصفهان به هیات فوتبال شهرستان اصفهان منتقل شود.

هراتیان در ادامه گفت: در قدم اول عمده بخش اموزش به هیات فوتبال شهرستان واگذار شد که در صورت موفقیت در آن بخش‌های دیگر نیز به مراتب واگذار خواهد شد. و البته این واگذاری مستلزم این است که هیات فوتبال شهرستان و مسئولین شهر‌ها و بخش‌ها در محقق شدن ان بکوشند.

امیر مسعود هراتیان بیان کرد: منطقه شرق اصفهان با وجود نیروی انسانی ویژه از نظر کمی و کیفی مستعد است و باید با تعامل، همکاری و همدلی یک تیم کشوری در رشته فوتسال در بانوان و اقایان در شرق اصفهان ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: سیاست هیات فوتبال استان بر آن است که تمرکز را از مرکز استان خارج و به شهرستان‌های دیگر ببرد و این باید در استفاده از پتانسیل ایجاده شده در شرق شهرستان اصفهان مورد توجه قرار گیرد.

هراتیان با اشاره به مشکلات کم ابی در شرق اصفهان، اظهار کرد: وقت ان رسیده که یک تیم فوتسال کشوری در شرق اصفهان داشته باشیم و تمرکز هیات فوتبال در رشته فوتسال، فوتبال در چمن مصنوعی و با توجه به پتانسیل‌های موجود فوتبال ساحلی‌ است.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.