سرویس: اخبار شهرستان 21:29 - پنجشنبه 12 بهمن 1396

در همایش زنگ انقلاب کوهپایه مطرح شد؛

دشمن با سیاه نمایی نمی تواند دستاوردهای انقلاب اسلامی را در چشم مردم کمرنگ کند

امام جمعه کوهپایه گفت: در مقابله با هزینه‌ها صبور بوده و برای حفظ آرمان‌های انقلاب هزینه‌ها را پرداخته و به این آرمان‌ها پایبند باشیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اصفهان، حسین ثالثی امروز در مراسم زنگ انقلاب شهر کوهپایه، اظهار کرد: بعد از ۳۹ سال از گذشت انقلاب ما باید با مقایسه وضعیت قبل انقلاب و بعد انقلاب، دستاورد‌های انقلاب را برای نسل جدید تشریح کنیم.

بخشدار کوهپایه تصریح کرد: برای مقایسه وضعیت کنونی با قبل از انقلاب مقایسه باید منطقه‌ای، استانی و در کل کشور در ابعاد مختلف انجام شود.

وی با اشاره به سیاه‌نمایی رسانه‌های بیگانه و ضد انقلاب از وضعیت قبل از انقلاب و اکنون، افزود: یکی از مواردی که در این مقایسه می‌توان لحاظ کرد وضعیت شبکه آب اشامیدنی بود که در قبل از انقلاب فقط کلان شهر اصفهان از آن بهره می‌برد اما اکنون در استان اصفهان و شرق اصفهان اکثر شهر‌ها و روستاها از ان بهره‌مند هستند.

ثالثی در ادامه با اشاره به بهره‌مندی تعداد محدودی از روستاها و شهر‌ها از برق در قبل از انقلاب، گفت: امروز تمامی روستاها و شهرها دارای برق و از آن بهره می‌برند.

حسین ثالثی بیان کرد: یکی از دیگر از جهات مقایسه دسترسی به گاز شهری در شهر‌ها و روستاهای استان که در قبل از انقلاب محدود به بعضی از محلات اصفهان می‌شد امروز در دسترس مردم بسیاری از شهر‌ها و روستاهای استان است

بخشدار کوهپایه با اشاره به نبود دبیرستان در استان چهار محال و بختیاری قبل از انقلاب، اذعان کرد: جمعیت ۴۰ هزاری دانشجویان امروز از ۳ میلیون نفر گذشته و نیروی جوان ما آماده به کار در عجین شدن با تخصص‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: در قبل از انقلاب وضعیت نامطلوب و بد در مراکز بهداشتی را شاهد بودیم و در تامین نیروی پزشکی خود مستقل نبوده و دکتر‌های هندی و پاکستانی در کشور حضور داشتند.

ثالثی افزود: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری ۴۰ انتخابات مختلف توانست مردم سالاری دینی را عینیت ببخشد و در تمامی تصمیمات کشور مردم را شرکت دهد.

حسین ثالثی با اشاره به بنیه قوی علمی کشور، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب توانسته در مسائل گوناگون علمی چون نانو، سلول‌های بنیادی، صنعت هسته‌ای، صنایه دفاعی و راه اندازی حدود ۴ هزار شرکت‌های دانش بنیان مطرح سازد.

بخشدار کوهپایه تصریح کرد: این دستاوردها در شرایطی به دست آمد که از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان با انواع توطئه‌ها، ۸ سال جنگ تحمیلی و ۳۹ سال تحریم مانع پیشرفت کشور می‌شد.

حسین ثالثی خطاب به جوانان، گفت: آینده کشور روشن است و با ورود شما ایران هر روز آباد‌تر و سیاه نمایی‌های دشمن به هیچ‌جا نخواهد رسید.

حجت الاسلام احمد شاکری با اشاره به فرا رسیدن و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: پذیرش، تصدیق و دوست داشتن دین خدا و تدین به آن با مشکلات فراوان همراه است.

وی با اشاره به دشمنی‌های رئیس جمهوران امریکا در ادوار مختلف با انقلاب اسلامی ایران، افزود: امریکایی‌ها با اسلام اسمی مشکل ندارند، اسلام اسمی که در بسیاری از کشور‌های جهان حاکم است اما امریکایی‌ها دشمنی با آن‌ها ندارند.

امام جمعه شهر کوهپایه تصریح کرد: دنباله‌روی از رسول خدا، امیرالمومنین و حضرت صدیقه طاهره و تاسیس نظام جمهوری اسلامی و حفظ آرمان‌های انقلاب هزینه دارد و شهدا و تحریم‌ها بخشی از این هزینه‌ها هستند.

احمد شاکری گفت: در مقابله با هزینه‌ها صبور بوده و برای حفظ آرمان‌های انقلاب هزینه‌ها را بپردازیم و به این آرمان‌ها پایبند باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از نشان‌های صبر در مقابل هزینه‌ها است اقتصادی که در آن چشم به بیرون کشور حذف و نگاه‌ها به درون کشور باشد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.