اصفهان شرق

ورزش راهکار ویژه برای دفع ناهنجاری از محیط خانواده است

کدخبر: 158286
1396/11/12 در ساعت 17:21

به گزارش خبرگزاری اصفهان شرق از اصفهان، قوام الدین ضیایی عصر امروز در مراسم افتتاحیه فستیوال مدارس فوتسال شهرستان اصفهان، با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر و تبریک این ایام، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان نقش پر رنگی در ایجاد شادابی و نشاط در خانواده و اجتماع ایفا می‌کنند.

وی افزود: عینیت بخشیدن مقام انسانی در تلاش برای کسب سلامت روح با عبادت و سلامت جسم با تغذیه و با کسب دانش و علم و استفاده انچه از گذشتگان به ما رسیده است در گسترش ذهن است.

رئیس شورای شهر کوهپایه با اشاره به نقش ورزش در کمال انسان، تصریح کرد: ورزش فراتر از ان هر سه پارامتر را در خود جای داده است و انجام ان سلامت روح و جسم حاصل می‌شود و با ممارست در ورزش‌های مختلف توان افراد مضاعف می شود.

وی با توصیه به ورزش، خاطرنشان کرد: ورزش می‌تواند راهکاری برای ناهنجاری‌های جامعه و رفع دغدغه خانواده‌ها برای فرزندان خود باشد.

اولین جشنواره مدارس فوتسال شهرستان اصفهان از صبح امروز به میزبانی شهر کوهپایه کار خود را آغاز کرد تا شاهد رقابت خوبی در سه رده سنی باشیم. این جشنواره به مناسبت دهه فجر و به منظور کشف استعداد‌های فوتسالی شهرستان و اهمیت و توجه به فوتسال در پایه برگزار می‌شود. در اولین دوره جشنواره مدارس فوتسال شهرستان اصفهان ۱۱ مدرسه از شهرستان اصفهان شرکت کرده و در ۳ رده ۱۱، ۱۲ و ۱۳ سال به رقابت خواهند پرداخت. جشنواره مدارس فوتسال در کوهپایه با شرکت ۳۰ تیم از امروز(۱۲ بهمن) شروع و طی دو روز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه