اصفهان شرق

ديدار با روحانيون شهر حسن آباد در راستای بررسي راهكار جهت تحقق حماسه فرهنگي

کدخبر: 15826
1393/01/11 در ساعت 10:00

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقويه عليا : شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر حسن آباد در منزل حجت الاسلام مسترحمي حضور يافتند و با حجت السلام سيد عيسي مسترحمي و حاج شيخ علي رضوي از استادان حوزه علميه قم ديدار كردند.

در اين جلسه ابتدا حجت الاسلام مسترحمي ضمن تقدير و تشكر از حضار سال جديد را به انها تبريك گفت و اين ديد و بازديد ها را نمونه فرهنگ اصيل شهر دانست.

Vater-Markییی

حاج شيخ علي رضوي نيز در ادامه این دیدار گفت:   مسئولين هر منطقه بايد بكوشند تا فرهنگ اصيل ان منطقه زنده بماند وي به برگزاري جشنواره گويش محلي براي اولين بار در شهر حسن آباد اشاره كرد و از شهردار و اعضاي شوراي اسلامي كه مسئوليت برگزاري ان را بر عهده داشتند تقدير و تشكر و خاطر نشان كرد كه بايد آموزش و پرورش را نيز در اين امر دخالت دهيم و فرهنگ اصيلمان را در موضوعات مختلف از زمان كودكي به دانش آموزان ياد آوري كنيم و نگذاريم گويش محلي به دست فراموشي سپرده شود .

Vater-Markبلبلبل

در ادامه ايرواني شهردار شهر حسن آباد تصریح نمود : فرهنگ بايد در همه ي زمينه ها تقويت شود مثلا در حوزه كاري ما ، فرهنگ رعايت حق همسايه ، فرهنگ بهداشت عمومي ، فرهنگ مقاوم سازي و ساخت و ساز منازل و…. اگر فرهنگ صحيح در تمام موضوعات درست اجرا شود مشكلات بعدي نيز مرتفع خواهد شد .

در ادامه صادقي ريئس شوراي اسلامي از روحانيون حاضر درخواست كرد كه موضوع برگزاري نماز جمعه در شهر حسن آباد را پيگيري نمايند.