سرویس: اجتماعی 15:35 - دوشنبه 25 شهریور 1392

تشییع شهدا فرصتی طلایی برای آشنایی با رشادت های حماسه سازان

جلسه هماهنگي مراسم تشييع پیکر مطهر سه شهید گمنام و سه شهيد به نام در فرمانداری شهرستان اصفهان، تشكيل شد.

13910323000424_PhotoA

به گزارش اصفهان شرق:فرماندار اصفهان در جلسه ویژه مسئولان مراسم برگزاری با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اشاعه آن گفت : شهدای انقلاب اسلامی حق بزرگی بر ملت ایران دارند و این مراسم از فرصت‌های طلایی است که جوانان ما با رشادت‌های آن شهدای گلگون کفن آشنا شوند و این افتخار بزرگی است که در ایام هفته دفاع مقدس که یادآور دوران حماسه و ایثار می باشد مردم شهرستان اصفهان میزبان پیکر مطهر شش شهید بزرگ وار دوران دفاع مقدس باشند.

فضل ا… کفیل در ادامه به گمنام بودن این شهدا اشاره کرد و افزود : این شهدا سالیان زیادی را در گمنامی به سر برده‌اند و خانواده‌های آنان نیز بی‌خبرند و تمام مردم مؤمن و متدین شهر شهیدان شهری که بیش از ۱۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است میزبان آنان هستند و انشاءا… با حضور گسترده مردم شهیدپرور مراسم تشییع این شهداء عزیز در شأن و جایگاه شهدای گمنام برگزار می‌شود.
فرماندار اصفهان گفت : مطمئناً اقشار مختلف مردم انقلابی،کسبه و اصناف، بسیجیان و هیأت مذهبی و خیل عظیم ایثارگران اصفهان در این مراسم حضور چشم‌گیر و گسترده خواهند داشت.
کفیل افزود : در روز سه شنبه دوم مهرماه ۳ شهید گمنام و سه شهید به نام در شهر اصفهان از ساعت ۳۰/۳ عصر از محل خیابان کمال اسماعیل – روبروی سپاه ناحیه امام صادق(ع) به سمت گلستان شهدا تشییع می‌شوند و سپس پیکر ۲ شهید گمنام برای مراسم وداع، تشییع و تدفین به شهر کوهپایه منتقل می شوند و پیکر ۱ شهید گمنام نیز در مرکز آموزش توپخانه ارتش به خاک سپرده می‌شود.
فرماندار اصفهان در پایان از رسانه ملی و خبرگزاری ها و روزنامه های اصفهان خواست که به طور ویژه نسبت به گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از شهدای عزیز و گرانقدر اقدام نمایند.
در این جلسه مدیرکل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزشهای دفاع مقدس و دیگر اعضا نیز دیدگاه های خود را بیان داشتند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.