سرویس: اخبار شهرستان 13:19 - چهارشنبه 11 بهمن 1396

ابتکاری جدید از شهرداری شهر ورزنه/ استفاده از تکنولوژی کشاورزی در شرایط بحران+تصاویر

شهردار شهر ورزنه در مواجه با بارش سنگین برف و ایجاد شرایط یخبندان در سطح معابر شهری، با سرعت عمل به موقع دست به ابتکاری جدید در بکارگیری بذر پاش برای نمک پاشی سطوح زد.

به گزارش اصفهان شرق، بارش سنگین برف در شهرهای کویری شرق اصفهان که چندسالی با خشکسالی شدید مواجه بودند، ستاد بحران شهرها را تحت تاثیر قرار داد.

ولی ستاد بحران در شرق اصفهان سابقه درخشانی در دفع حوادث در رخدادهای طبیعی دارد به گونه ای که در وقوع سیل فروردین ماه سال جاری، مهار آنفولانزای پرندگان و بارش سنگین و غیر منتظره برف، عملکرد خوب ستاد بحران در شرق اصفهان را شاهد بودیم.

در راستای دومین بارش نزول رحمت خداوند در شهر سفید پوشان ورزنه مهندس غلامحسین رضایی شهردار در رابطه با ارایه خدمات مطلوب به همشهریان گفت:

شهردار ورزنه در اقدامی ابتکاری دست به سرعت عمل به موقع و بهره برداری از تکنولوژی کشاورزی کرد و با بکارگیری ماشین بذرپاش و نمک، به دفع برف های باقی مانده بر معابر اقدام کرد.

غلامحسین رضایی در این خصوص گفت: این اقدام بسیار مثمر ثمر بود و در درجه اول باعث سرعت عمل ماموران در انجام خدمات به مردم شهر شد و از طرفی به صورت  یکنواخت، نمک را در سطوح خیابان پاشید.

وی افزود: در بارش  قبلی به علت پخش نمک به واسطه دست شاهد یکنواختگی برف در سطح معابر نبودیم و منجر به شوری آب می شد که اشکالاتی در فضای سبز شهرداری به وجود آمد و با این اقدام مشکل مرتفع شد.

انتهای پیام/ حسنعلی قطبی

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.