سرویس: غیر تولیدی 15:15 - چهارشنبه 11 بهمن 1396

عذرخواهی «مهرعلیزاده» به دلیل برخورد فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار+تصویر

مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان از عذرخواهی استاندار اصفهان و احضار فرماندار گلپایگان به دلیل برخورد نامناسب با یک خبرنگار خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، غلامرضا قائدیها در خصوص فیلم منتشر شده از نحوه برخورد فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار اظهار داشت: استاندار اصفهان پس از این که از نحوه برخورد فرماندار اطلاع پیدا کرد وی را احضار کرده و از او توضیح خواست.

وی افزود: استاندار اصفهان اعتقاد دارد خبرنگاران و رسانه‌ها به عنوان یکی از پایه‌های مردم سالاری دینی و دموکراسی بوده و وظیفه مدیران پاسخگویی احترام به همه دیدگاه‌ها هست؛ اهالی رسانه بالاتر از هر قشری در رابطه اطلاع‌رسانی باید مورد احترام قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرماندار گلپایگان شب گذشته به استانداری احضار شده و نسبت به چرایی رفتارش توضیح داد؛ مهرعلیزاده نیز از برخوردی که صورت گرفته بود عذرخواهی کرد.

وی اضافه کرد: شخص استاندار تماس نگرفته اما با واسطه با خبرنگاری که مورد اهانت قرار گرفته بود ارتباط گرفته و عذرخواهی استاندار ابلاغ شد.

به گفته قائدیها، مهرعلیزاده به همه مدیران و فرمانداران تأکید مجددی به تکریم مردم به ویژه اصحاب رسانه داشته و از آن‌ها خواست تا زمینه پاسخگویی بهتر به خبرنگاران را فراهم کند چرا که اصحاب رسانه تلاش دارند دیدگاه‌های مردم را به مسؤولان منعکس کنند.

به گزارش فارس، استاندار اصفهان صبح امروز با انتشار پیام توئیتری عذرخواهی کرده و از احضار فرماندار خبر داد.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.