اصفهان شرق

ستاد گرامی داشت ایام الله دهه فجر جرقویه علیا تشکیل شد/ دعوت به حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن

کدخبر: 158127
1396/11/11 در ساعت 11:01

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، رئیس اداره آموزش و پرورش جرقویه علیا صبح امروز در جلسه ستاد دهه فجر، ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: همانگونه که پاییز امسال حسینی بود، دهه فجر با ایام فاطمیه همراه است و باید در کنار مراسم های گرامی داشت، حرمت این ایام حفظ شود.

عباس تیموریان با اشاره به برنامه های این ایام افزود: در اولین روز از دهه فجر که با ورود امام خمینی(ره) به میهن آغاز می شود، همزمان با استان اصفهان زنگ انقلاب همراه با برنامه های شاخصی نواخته می شود.

وی از از برپایی مراسم جشن در مدارس خبر داد و اظهار کرد: مربیان با همکاری دانش آموزان در مراسمات خود برنامه های متنوعی را تهیه و حوادث اول انقلاب را برای دانش آموزان بیان کنند و از همه مهم تر با دعوت از دانش آموزان زمینه شرکت آنها را برای شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن فراهم کنند.

بخشدار جرقویه علیا با اشاره به حوادث قبل از انقلاب گفت: حوادثی که از روز 12 بهمن روز ورود امام خمینی(ره) به میهن تا 22 بهمن که انقلاب به پیروزی رسید از مهمترین حوادث انقلاب به شمار می رود و به همین دلیل است که هرساله باید این حماسه بزرگ را با شکوهتر از سال قبل گرامی بداریم.

حسین بهزادفر با اشاره به حوادثی که در کشورهای همسایه رخ می دهد تصریح کرد: امروز جامعه و کشور ما به وحدت و همدلی همه مردم از هر گروهی که باشند احتیاج دارد و وظیفه همه ماست که با وحدت کلمه در مراسم مخصوص دهه فجر شرکت کنیم و از همه مهمتر شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن که با شرکت حداکثری ما دشمنان سیلی محکمی خواهند خورد و این وحدت می تواند بسیاری از نقشه های آنها را خنثی کند.

شهردار شهر حسن آباد نیز ضمن مهم خواندن ایام الله دهه فجر ازهمکاری شهرداری در حد امکان در جهت هر چه با شکوهتر برگزار کردن مراسم های این دهه و راهپیمایی روز 22 بهمن خبر داد.

در این جلسه بعد از بحث و مشورت مصوباتی نیز به تصویب رسید و مقرر شد تا این برنامه با همکاری ادارات و ارگان ها به شرح ذیل در سطح منطقه اجرایی شود.

نصب پلاکارد و بنر در میادین شهر و روستا و سر در ادارات

پخش سرودهای انقلابی و حماسی از پایگاه های بسیج محله

برگزاری ایستگاه های صلواتی از طرف بسیج حوزه 5

رژه موتورسواران بسیجیان منطقه

برگزاری مراسم جشن در مساجد و مدارس

مراسم غبار روبی و عطر افشانی قبور شهدا

مراسم نواختن زنگ انقلاب در مدارس

مسابقه دوچرخه سواری دانش آموزان مقطع ابتدایی همزمان با ورود امام خمینی به میهن در روز 12 بهمن در شهر حسن اباد

زمینه سازی جهت شرکت حداکثری مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن

مسابقه پیامکی بین جوانان و نوجوانان ازحوادث اول انقلاب

انتهای پیام/ احمد صادقی