سرویس: تولیدی » خبر پوششی 09:00 - دوشنبه 11 فروردین 1393

طی دیدار شهردار و رییس شورای شهر هرند از خانواده شهدا

بازدید از خانواده شهدا را به فرهنگ عمومی مبدل کنیم

شهردار شهر هرند گفت: پاسداشت خون شهدا و حفظ و تقویت آرمانهای آنان یک تکلیف همگانی محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند: دیدارمهندس شهبازی شهردارهرند، جعفری رئیس شورای اسلامی شهر و مرادی هرندی مسئول روابط عمومی شهرداری هرند با خانواده ی معظم شهید مرتضي رضايي هرندي در راستای ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان و به منظور تبریک ایام نوروز به اسطوره های صبر و مقاومت انجام شد.

Vater-Markبلبل

مهندس شهبازی شهردار شهرهرند در حاشیه این دیدار ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده معزز آنها را مایه خیر و برکت در سال جدید عنوان کرد و گفت: شهدا، جانبازان و ایثارگران برای کشورمان عزت، سربلندی و استقلال به ارمغان آوردند، از این رو پاسداشت خون این عزیزان و حفظ و تقویت آرمانهای آنان یک تکلیف همگانی محسوب می شود و امیدواریم که فرهنگ بازدید از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود.

Vater-Markبلب

جعفری رئیس شورای اسلامی شهرهرند بر بازدید از خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: بازدید از خانواده شهدا علاوه بر ادای دین گام بسیار مؤثری در جهت شناخت از مسئولیتی است که بر عهده ما واگذار شده تا بتوانیم پاسدار شایسته ای برای حفظ ارزش های دینی و انسانی باشیم .

Vater-Markیبیبیب

حمیدرضا مرادی هرندی مسئول روابط عمومی شهرداری هم بیان داشت: حضور در خانواده پرنور شهدا برای ما توفیق بزرگی است و ما خود را با این دیدارها متبرک می سازیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.