اصفهان شرق

عدم تعطیلی مدارس بخش مرکزی شهرستان اصفهان با نظر ستاد بحران استانداری بود

کدخبر: 157948
1396/11/09 در ساعت 13:32

به گزارش اصفهان شرق، دیشب و صبح امروز، خانواده های بسیاری در تماس با اصفهان شرق خواستار اطلاع رسانی دقیق در رابطه با تعطیلی مدارس بخش مرکزی شهرستان اصفهان از کانال و سایت شدند.

نظر به این درخواست، شب گذشته دو تماس تلفنی با علیرضا اعتباریان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 6 در خصوص موضوع تعطیلی مدارس منطقه براآن جنوبی و شمالی برقرار شد تا تکلیف دانش آموزان این دو منطقه به دلیل بارش سنگین برف مشخص شود.

اعتباریان این مساله را منوط به تصمیم اداره کل دانست و گفت: گزارش هایی در این خصوص از منطقه داشته ایم ولی نظر نهایی به سمع و نظر شما خواهد رسید.

صبح امروز تعدادی از مادران در تماس تلفنی با رسانه اظهار کردند: بارش سنگین برف در روستاهای براآن جنوبی به حدی بود که صبح امروز با شدت یخ زدگی معابر سطح روستاها مواجه بودیم و به سختی بچه ها به مدرسه رفتند و این جای تاسف دارد که مسئولان تصمیمشان به شرایط جوی شهر اصفهان خلاصه می شود.

صبح امروز برای دومین مرتبه، چرایی عدم تعطیلی مدارس را از مدیر آموزش و پرورش جویا شدیم.

وی با اشاره به اینکه از طرف این اداره پیگیری لازم انجام شد، افزود: دیشب شخصا وارد عمل شدم تا با براورد اوضاع به جهت تعطیلی مدارس بهارستان و بخش مرکزی چاره ای اندیشیده شود.

اعتباریان خاطرنشان کرد: استانداری در هر منطقه نماینده ای شامل دهیاران و بخشداران دارد تا وضعیت بارش منطقه براآن جنوبی را به ستاد بحران استانداری اطلاع دهد و تصمیم عدم تعطیلی مدارس بخش مرکزی شهرستان اصفهان با نظر ستاد بحران استانداری گرفته شد.

وی تصریح کرد: ستاد بحران استانداری، فعلا در رابطه با تعطیلی مدارس بخش مرکزی شهرستان اصفهان نظری نداشت.

انتهای پیام/ اصفهان شرق