سرویس: غیر تولیدی 21:30 - یکشنبه 08 بهمن 1396

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

نمی‌دانم شایعه استعفایم از کجا نشأت می‌گیرد/ برخی دوست ندارند سپاهان صلابت خود را به دست بیاورد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شایعاتی پیرامون استعفایش از سرپرستی این تیم گفت: نمی‌دانم این خبر از کجا منتشر شده و از اساس کذب است، من امروز تا ساعت 3 بعد از ظهر در تمرینات تیم سپاهان بوده‌ام و چنین قضیه‌ای صحت ندارد.

به گزارش اصفهان شرق، مهدی اخوان با اشاره به شایعاتی پیرامون استعفایش از سرپرستی این تیم اظهار داشت: نمی‌دانم این خبر از کجا منتشر شده و از اساس کذب است؛ من امروز تا ساعت 3 بعد از ظهر در تمرینات تیم سپاهان بوده‌ام و چنین قضیه‌ای صحت ندارد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این شایعات از کجا نشأت می‌گیرد و چه کسانی این شایعه را درست می‌کنند و دوست ندارند سپاهان صلابت لازم را به دست بیاورد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان در مورد شرایط تیم سپاهان برای بازی با پرسپولیس گفت: ما چند مصدوم داریم که رسول نویدکیا و جلال علی‌محمدی جزو آن‌ها هستند و از قبل نیز مسعود حسن‌زاده مصدوم است، عزت‌الله پورقاز نیز برای این بازی محروم است.

اخوان در مورد راه حل برون‌رفت سپاهان از بحران گفت: چیزی جز این‌که همه بیایند و به سپاهان کمک کنند نمی‌تواند این تیم را از بحران خارج کند، این‌که برخی حاشیه بسازند و توهین کنند، نتیجه برعکس دارد و هر کسی به هر نحوی می‌تواند از این تیم حمایت کند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.