سرویس: غیر تولیدی 16:36 - یکشنبه 08 بهمن 1396

کارتن خوابی چالش جدی اصفهان در دو ماه گذشته بوده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اقدامات لازم در خصوص ایجاد مرکز آموزش و توانمندی زنان و مردان آسیب دیده و معتاد از سوی شهرداری اصفهان طی چهار ماه آینده انجام می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق، کوروش محمدی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: کارتن خوابی یکی از چالش‌های جدی اصفهان طی دو ماه گذشته بوده است، البته اقداماتی از سوی مجموعه‌های فرهنگی، اجتماعی شهرداری اصفهان برای ساماندهی این وضعیت صورت گرفته، اما نتایج آن به صورت ملموس دیده نمی‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری ۱۰ برابر دیگر سازمان‌های دولتی برای سلامت شهر و شهروندان هزینه می‌کند و این نشان‌دهنده ظرفیت خوب این نهاد برای تامین سلامت است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان به ماموریتی که از سوی استاندار به شورا محول شده، اشاره کرد و افزود: این ماموریت برای استفاده از تجارب شهر تبریز در کنترل آسیب‌های اجتماعی به شورا واگذار شد، زیرا این در کلانشهر هیچ متکدی وجود ندارد.

محمدی با اشاره به جلسه شورای اداری استان گفت: در این نشست شهردار اصفهان پذیرفت که تمامی اقدامات لازم در خصوص ایجاد مرکز آموزش و توانمندی زنان و مردان آسیب دیده و معتاد را طی چهار ماه آینده انجام دهد.

وی با اشاره به جمع‌آورزی زنان کارتن خواب از سطح شهر اصفهان ظرف یک ماه گذشته افزود: با کمک خیری نیک اندیش یک گرم خانه برای زنان معتاد و آسیب دیده احداث شد که پنج‌شنبه هفته جاری به بهره‌برداری می رسد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به ضرورت راه‌اندازی خط اتوبوس واحد در محله حصه شمالی اظهار کرد: از شهردار اصفهان تقاضا می‌شود در خصوص راه اندازی خط اتوبوس واحد در محله حصه شمالی اقدام لازم به عمل آید.

ایمنا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.