سرویس: غیر تولیدی 11:33 - یکشنبه 08 بهمن 1396

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان خبر داد

حج تمتع 97 در مرحله پیش ثبت‌نام/ سهمیه نامشخص اصفهانی‌ها از تمتع 97

مدیرکل حج و زیارت استان اصفهان گفت: کسانی که برای حج تمتع تا 30 آبان 1385 در بانک ودیعه گذاری کردند، پیش ثبت‌نام کنند.

به گزارش اصفهان شرق، غلامعلی زاهدی در خصوص پیش ثبت‌نام حج تمتع سال 97 اظهار کرد: کسانی که تا 30 آبان 1385 در بانک ودیعه‌گذاری کردند از روز 4 بهمن ماه آغاز به پیش ثبت‌نام کرده‌اند، این پیش ثبت‌نام فعلاً ادامه خواهد داشت و تاریخ انتهایی مشخصی اعلام نشده است.

وی افزود: افراد برای پیش ثبت‌نام باید به سایت reserve.haj.ir مراجعه کنند، سپس در مرحله بعد زمان ثبت‌نام قطعی مشخص می‌شود و باید ثبت‌نام نهایی را انجام دهند؛ پیش ثبت‌نام به منظور اعلام آمادگی متقاضیان است؛ سهمیه استان اصفهان هنوز مشخص نیست و نمی‌توان گفت برای حج آینده افزایش یا کاهش ظرفیت داریم.

مدیرکل سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت: حجاج یک مبلغ اولیه پرداخت کرده‌اند و زمانی که کاروانشان مشخص شد باید هزینه ما به تفاوت را پرداخت کنند، همچنین افرادی که قصد انتقال فیش خود به دیگری را دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر زیارتی مراحل آن را سپری کنند، برای انتقال این فیش نیز قیمت‌ها توافقی بین دو طرف است.

به گزارش فارس، در سایت ثبت‌نام مطرح شده است که فراخوان در این مرحله صرفاً به منزله کسب اطلاع از آمادگی شما و اخذ اطلاعات اولیه هست و لزوماً حقی جهت اعزام ثبت‌نام کننده ایجاد نمی‌کند، بدیهی است ثبت‌نام قطعی در کاروان‌های حج 97 منوط به تکمیل اطلاعات در این مرحله و اخذ کد پیگیری و شناسه ثبت‌نام است.

اعلام کاروان‌ها و تشرف به حج تمتع 1397 منوط به فراهم شدن بستر لازم برای انجام عملیات حج تمتع پس از توافقات مابین دو کشور است، همچنین زائر موظف است بلافاصله پس از اعلام اولویت تشرف که از طریق رسانه‌های جمعی و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان حج و زیارت اعلام می‌گردد، نسبت به انجام ثبت‌نام قطعی و نهایی در کاروان‌های حج تمتع 1397 اقدام کند.

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.