اصفهان شرق

واژگونی خودروی 206 در جاده نیک آباد به حسن آباد/ به عمل کار برآید به سخندانی نیست!

کدخبر: 157764
1396/11/07 در ساعت 14:01

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، بر اثر حادثه واژگونی خودروی 206 در جاده نیک آباد به حسن آباد، سرنشین خودرو به شدت مجروح شد که با رسیدن به موقع اورژانس شهر حسن آباد و انتقال مصدوم به اصفهان، تلفات جانی حادثه به صفر رسید.

این چندمین حادثه تصادف در این محور است که با عدم توجه به رفع حادثه خیزی جاده نیک آباد به حسن آباد رخ می دهد و همچنان مسئولان بیشتر از اینکه عمل کنند دست به وعده دادن می زنند.

می طلبد که اداره راه شهرستان اصفهان نسبت به ترمیم جاده های حادثه خیز همت گمارد تا شاهد رخداد حوادثی از این دست و یا تلفات جانی شهروندان نباشیم.

طرح دوبانده شدن جاده نیک آباد به حسن آباد نزدیک به ده سال است که نهایی شده ولی هر ساله چند کیلومتر آن ساخته و باقی رها می شود.

قسمتی از جاده از طرف حسن آباد به اصفهان و قسمتی نیز از طرف نیک آباد به طرف حسن آباد ساخته شده است و قسمتی نیز نیمه کاره رها شده است و هر مسئول و یا نماینده ای که به منطقه سفر می کند از تصویب بودجه این جاده خبر می دهد ولی در عمل اقدام جدی صورت نمی گیرد و در این چند سال چندین تصادف اتفاق افتاده که منجر به فوت چند نفر هم شده است.

انتهای پیام/ احمد صادقی