سرویس: اخبار شهرستان 13:41 - جمعه 06 بهمن 1396

امام جمعه شهر اژیه:

رفع اختلاف طبقاتی مهم ترین خواسته مردم از مسئولان است/ وظیفه مردم، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامیست

حجتی فرد امام جمعه شهر اژیه گفت: عدالت اقتصادی و رفع تبعیض، مبارزه با زراندوزی و استقلال اقتصادی از جمله رویکردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش اصفهان شرق، حجت الاسلام امیر حجتی فرد در خطبه های امروز نماز جمعه، اظهار کرد: مهترین نشانه اشخاص پرهیزکار، پرهیز از تکبر و غرور است.

امام جمعه شهر اژیه با اشاره به نشانه دیگر عبادالرحمن افزود: عبادالرحمن کسانی هستند که هرگاه جاهلان آنها را مورد خطاب قرار دهند و سخنان نابخردانه گویند با ملایمت و سلامت نفس پاسخ گویند و کرامت اخلاق مهمترین ویژگی انسان های پرهیزکار است و این اشخاص جواب فحاشی و دشنام را بازیبایی های اخلاقی می دهند.

وی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب(س) و عرض خسته نباشید به پرستاران زحمت کش، اشاره ای به اهمیت شغل پرستاری کرد و گفت: پرستاری حضرت زینب(س) بر کودکان حضرت اباعبدالله(ع) و امام سجاد(ع) و از همه مهمتر پرستاری ایشان از قیام امام حسین و رساندن پیام این قیام به گوش مردم و حفظ دستاوردهای این قیام در بیداری مردم و روشنگری های آنها باید بیان شود تا همه به فداکاری های آن حضرت آشنا شوند.

حجت الاسلام حجتی فرد تاکید کرد: وظیفه ما نیز همانند حضرت زینب در پاسداشت خون شهیدان و ادامه دادن راه شهیدان، آشنایی نسل جوان و کودکان با این راه روش به طرق مختلف از قبیل زیارت قبور شهدا و خواندن زندگینامه شهدا و وصیتنامه آنهاست که باید با جدیت دنبال شود.

وی با یادآوری قیام مردم ایران و شکل گیری انقلاب اسلامی به حفظ دستاوردهای انقلاب اشاره و اظهار کرد: حفظ دستاوردهای انقلاب و حفاظت از خون حدود شصت هزار شهید انقلاب مهمترین وظیفه مردم ایران بعد از انقلاب است و در این خصوص باید مسئولان و متولیان به حفظ این دستاوردها همت بگمارند.

امام جمعه به بخشی از رویکردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره و گفت: عدالت اقتصادی و رفع تبعیض، مبارزه با زراندوزی و استقلال اقتصادی از جمله رویکردهای انقلاب اسلامی است.

وی به رفع فاصله طبقاتی اشاره و تصریح کرد: عدالت اقتصادی و از بین بردن تبعیض و اختلاف طبقاتی مهمترین درد دل و خواسته مردم از مسئولان است.

امام جمعه با اشاره به موارد زراندوزی به مبارزه با آن اشاره و گفت: مبارزه با زراندوزی عبارتند از مبارزه با حقوق نجومی، اختلاس و مفاسد اقتصادی و اینکه مسئولان و نمایندگان بدانند که عده ای از مردم با یارانه و مستمری کمیته امداد می گیرند و با یک اوضاع نابسمان زندگی می کنند.

حجتی فرد با تاکید بر اقتصاد مقاومتی افزود: استقلال در اقتصاد عبارتند از اقتصاد مقاومتی و مهمترین کار در بحث اقتصاد مقاومتی مدیریت صحیح در موارد صادرات و واردات و حمایت از تولید، حمایت از بخش کشاورزی است.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کشاورزان با توزیع عادلانه آب و ایجاد روش های نوین کشاورزی و همچنین با حمایت های لازم و تولید مواد غذایی لازم در کشور از طریق مدیریت صحیح در این بخش محقق می شود.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.