سرویس: دین و اندیشه » روحانیت 00:14 - یکشنبه 10 فروردین 1393

جزه میزبان تجمع بزرگ فاطمیون شرق اصفهان

اجتماع با شکوه هیئت های عزاداری شرق اصفهان همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) در امامزاده سلطان سید محمود روستای جزه از توابع بخش کوهپایه برگزار می شود.

حجت الاسلام سید احمد محمودی هیئت امنای امامزاداه سید محمود روستای جزه در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به تجمع بزرگ فاطمیون شرق اصفهان در روستای زفره اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیّت قائل شدن روز شهادت دخت نبی اکرم می بایست توان خود را در راستای بزرگداشت این روز و نشان دادن سیره حضرت زهرا(س) و حمایت از ولایت و امامت به کار ببندیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم شهادت در آستان مقدس امامزاده سلطان سید محمود و دعوت از امام جمعه اصفهان در راستای اجتماع عاشقان حضرت زهرا(س) گفت: ارتباط با سبک زندگی اهل بیت و اشاعه فرهنگ دینی به اندازه ای مورد اهمیت است که می بایست در سخنرانی ها و مراسمات مورد توجه قرار گیرد و در این راستا با دعوت از آیت الله طباطبایی امام جمعه اصفهان و حضور هیئت های منطقه امیدواریم بتوانیم به اهداف این مراسم و نشان دادن سبک زندگی حضرت زهرا برسیم.

حجت الاسلام سید احمد محمودی معرفی امامزادگان را از دیگر اهداف مراسم روز شهادت عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امامزادگان جایگاه متعلق به ائمه اطهار است و می بایست جنبه های فرهنگی و معنوی آستان مقدس را به دیگران نشان دهیم و به عنوان قطب فرهنگی به مردم بشناسانیم و در این راستا مراسم هایی با محتوای مذهبی در این مکانها گویای این مطلب می باشد.

وی در راستای برگزاری تجمع بزرگ فاطمیون همکاری  اداره اوقاف، هئیات های کل بخش کوهپایه، هیئت چهارده معصوم جزه، شهرداران سه شهر بخش و بسیج را فعال خواند و با تاکید بر روز شهادت حضرت زهرا همگان را به شرکت در مراسم دعوت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.