سرویس: اخبار شهرستان 22:45 - دوشنبه 02 بهمن 1396

در جلسه شورای بخش کوهپایه مطرح شد:

دهیاران در رفع مشکلات مردم کوشا باشند/ توجه به اشتغال روستا‌ها در پویایی و عدم مهاجرت موثر است

بخشدار کوهپایه در جلسه شورای بخش با اشاره به اهمیت توجه به زندگی روستایی، گفت: دهیاران باید با رفتار و حسن خلق و با بهره جستن از تدبیر در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

به گزارش اصفهان شرق، جلسه شورای بخش کوهپایه با بخشدار و دهیاران بخش کوهپایه پیرامون برنامه‌های دهه فجر و عملیاتی شدن کارهای عمرانی روستاهای بخش کوهپایه برگزار شد.

حسین ثالثی در این جلسه با اشاره به اهمیت توجه به زندگی روستایی، اظهار کرد: دهیاران باید با رفتار و حسن خلق و با بهره جستن از تدبیر در رفع مشکلات مردم کوشا باشند.

بخشدار کوهپایه ادامه داد: بخشداری از تمام پتانسیل خود برای رفع مشکلات مردم روستایی استفاده و تا حد توان دهیاران را در انجام این مهم یاری خواهد رساند.

وی با اشاره به برگزاری مستمر این جلسات، افزود: با وجود قوانین زیاد برخی از آن‌ها قابلیت اجرایی نداشته و باید تلاش شود که مردم دردسر نکشند.

مشکلات صدور پروانه‌ها

احمد لطفی با اشاره به وظایفی از دهیاری‌ها، اظهار کرد: باید از تمام پتانسیل و انرژی و با تلاش مستمر رضایت مردم در چهار چوب وظایف حصول شود.

رئیس شورای بخش کوهپایه تصریح کرد: روستائیان باید از خدمات چون مردم شهر برخوردار شوند و برخورداری از آب، برق و گاز از ملزومات آن است.

وی با اشاره به مشکلات صدور پروانه‌ها، افزود: باید با تلاش حداقل زمان برای صدور پروانه‌ها با پرهیز از بهانه تراشی‌ها انجام گیرد تا شاهد قانون گریزی نباشیم.

لطفی با اشاره به موضوع اشتغال برای روستا‌ها، خاطرنشان کرد: توجه به اشتغال روستا‌ها در پویایی و مهاجرت نکردن موثر است که متاسفانه با اجرا نشدن پرداخت وام‌های خود اشتغالی تحت تاثیر قرار گرفته است.

به گزارش اصفهان شرق، در این جلسه دهیاران بخش کوهپایه مشکلات دهیاری‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.