اصفهان شرق

تغییر وضعیت موجود ترمینال مسافربری کوهپایه بررسی شد

کدخبر: 157309
1396/11/01 در ساعت 15:05

قوام‌الدین ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان اظهار کرد: با توجه به وضعیت ناوگان حمل و نقل برون شهری در منطقه و وجود امکانات زیر بنایی در تسهیل خدمات شهرداری به شهروندان به عنوان ترمینال مسافربری و انتظارات عموم در بهسازی این مهم پیگیری‌های لازم انجام شد.

رئیس شورای شهر کوهپایه تصریح کرد: به منظور تبدیل ناوگان حمل مسافر از وضعیت موجود با تغییر و استفاده از ماشین ون و سمند و قراردادن در این مسیر با جلب نظر سرمایه گذار و ترغیب رانندگان، حمل مسافر ترمینال تحت نظارت شرکت گلشن و همچنین بررسی کلیه موارد و موانع و گلوگاه‌های حادثه خیز در منطقه شورای شهر نیز مورد بررسی قرارگرفت.

وی گفت: تبیین کلیه موارد و ضرورت تزریق ماشین‌های جدید و بروز در جاده‌ها که به مثابه عروق در این مهم نقش دارد نگاه جدیدی را با توجه به انتظار و استقبال عموم و وجود شرکت‌های تولیدی و اداره‌ها، ارگان‌ها و نهادها و وجود زیر ساختهای لازم بعنوان شاخصه های قابل توجه در سرمایه گذاری اعلام که موردتوجه مهمانان قرار گرفت.

ضیایی با اشاره به جلسه ای با حضور رئیس بخش مسافری سازمان راهداری استان بیان کرد: بررسی های لازم در این جلسه انجام و مقرر شد گام‌های موثری در این مهم برداشته و اعضای شورای شهر خصوصا میری مدیر ترمینال و شهردار با فراهم بودن تمام زمینه‌ها و استقبال مناطق همجوار در خدمات رسانی به روستاها آمادگی خود را در بستر سازی بیشتر اعلام کردند.

چندی پیش جلسه‌ای با حضور اعضای شورای اسلامی و دکتر صلواتی رئیس بخش مسافری سازمان راهداری و حمل ونقل استان و حسین مومنی مدیر عامل (رئیس کانون استان)در محل اداره راه داری کوهپایه تشکیل شد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه