سرویس: اجتماعی 16:00 - یکشنبه 01 بهمن 1396

باز شدن درهای آسمان برای مردم اصفهان

سیراب شدن مناطق کویری با برف و باران/ دما کاهش و بارش‌ها ادامه می‌یابد

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: ورزنه با 18.5 میلی‌متر بارش باران و برف رکورددار بارش‌ها در 24 ساعت اخیر است.

به گزارش اصفهان شرق، حسن خدابخش با اشاره به بارش‌های شبانه‌روز گذشته اظهار کرد: مناطق غربی استان برف و در شرق اصفهان برف و باران باریده و می‌توان گفت تمامی نقاط استان از این سامانه بارشی بی‌نصیب نبوده‌اند.

وی افزود: 3.1 میلی‌متر بارش برای شهر اصفهان گزارش شده که به صورت پراکنده بوده و در برخی نقاط برف به زمین نشسته است، این در حالی است که مناطقی از شهر اصفهان باران بارید.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان این که تا فردا سامانه بارشی از استان خارج می‌شود، گفت: سرد شدن هوا ادامه دارد و برای روز دوشنبه کاهش 2 تا 4 درجه‌ای دما پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: ورزنه با 18.5 میلی‌متر بارش باران و برف رکورددار بارش‌ها در 24 ساعت اخیر است، همچنین اردستان، بوئین‌میاندشت، نائین و نطنز هم بارش‌های نسبتاً خوبی داشتند.

خدابخش در رابطه با تغییرات دمایی عنوان کرد: بیشینه دما در شبانه‌روز آینده در اصفهان 7 درجه بالای صفر و کمینه منفی 4 درجه است؛ بوئین میاندشت با منفی 14 درجه و خور و بیابانک با 16 درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان هستند.

وی یادآور شد: برای روز سه‌شنبه سیستم جدیدی را خواهیم داشت که از انباشت آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند و بارش‌های ضعیفی را هم در غرب استان به همراه خواهد داشت.

رئیس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: همچنین برای آخر هفته و روزهای پنجشنبه و جمعه سامانه جدید را پیش‌بینی می‌کنیم که انتظار بارش خوبی را از آن داریم.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.