سرویس: اجتماعی 19:32 - جمعه 29 دی 1396

رئیس شورای شهر کوهپایه:

طرح احیای بافت فرسوده و ناکارآمد کوهپایه انجام شد

ضیایی رئیس شورای شهر کوهپایه گفت: طرح احیا بافت فرسوده و ناکارآمد و حفظ آثار تاریخی و با ارزش شهر کوهپایه توسط مشاورین صاحب نظر انجام شد.

قوام‌الدین ضیایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، اظهار کرد: با پیگیری شهرداری و شورای اسلامی شهر و در اجرای ماده۳ قانون حمایت از بافت‌های فرسوده شهری، طرح احیا بافت فرسوده و ناکارآمد و حفظ اثار تاریخی و با ارزش شهر کوهپایه توسط مشاورین صاحب نظر انجام شد.

وی افزود: این طرح با مساحت ۴۴ هکتار تهیه و جهت مراحل نهایی و تصویب به دبیرخانه کمیسیون ماده ۵ قانون شورای عالی شهرسازی و معماری ایران ارسال تا خارج از نوبت رسیدگی و تصویب شود.

رئیس شورای شهر کوهپایه تصریح کرد: امید است شهرداری و شورای اسلامی شهر کوهپایه بتواند در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اقدامات موثری را در جهت دریافت امتیازات و کسب حقوق قانونی برای همشهریان عزیز شهر کوهپایه بردارد.

ضیایی بیان کرد: با پیگیری شورای اسلامی شهر و شهرداری کوهپایه طرح اصلاح و اتصال بلوار ایت الله اشرفی اصفهانی واقع در محله طالقانی توسط مشاورین صاحب نظر ترافیکی تهیه و جهت سیر مراحل قانونی و تصویب به شورای هماهنگی ترافیک شهرستان ارسال شد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.