سرویس: اخبار شهرستان 16:00 - جمعه 29 دی 1396

امام جمعه ورزنه:

مسئولان بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای با کار جدی برای رفع مشکلات مردم کوشش کنند

امام جمعه ورزنه گفت: مسئولان بدانند مردم مطالبات به حقی دارند که باید بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای با تلاش و کار جدی در رفع مشکلات مردم کوشش کنند.

به گزارش اصفهان شرق، حجت‌الاسلام اسماعیل شامحمدی امام جمعه ورزنه ظهر امروز در جمع نمازگزاران در محل مسجد جامع  ضمن دعوت به تقوای الهی و پرهیز از گناه به تفاوت جامعه اسلامی وجامعه غربی اشاره و اظهار کرد: بین عالم ماده و خاکی و عالم ملکوت یک حلقه اتصال وجود دارد که آن حلقه اتصال در جامعه اسلامی امام معصوم است که در جوامع غیر اسلامی تهی از پیشوای معصوم می باشد که این باعث گمراهی و انحراف در این جوامع شده است.

وی به قرآن اشاره و افزود: عصمت پاکی مطلق است و امام معصوم مقام عصمت دارد و خداوند در قرآن می فرماید از خدا، پیامبران و امامان اطاعت کنید پس این خطاب خدا بالاترین سند برای مقام عصمت داشتن پیامبر و امامان می باشد که امام جامعه و حلقه اتصال به ملکوت از هر گناهی مبرا هستند.

امام جمعه ورزنه تصریح کرد: خداوند در قرآن به بندگان خود دستور می دهد که گناه و معصیت نکنند و در جایی فرموده اطاعت کنید از پیامبر و امامان پس پیامبر و ائمه گناه نمی کنند چون که اگر پیشوای یک جامعه گناه کند جامعه را هم به گناه کردن تشویق می کند و این باعث گمراهی خواهد شد لذا پیشوای جامعه اسلامی حتی فکر گناه را هم نمی کند و اگر در جامعه ای امام معصوم حاکم نباشد دچار گناهان عدیده ای خواهد شد.

وی افزود: اعمال ائمه معصومین صد درصد صحیح است و قابل نقد امام معصوم هم نیستیم و اگر کسی چنین فکر کرد که می توان امام معصوم را نقد کرد سخت در اشتباه است این شخص یا از روی جهالت و یا انحراف ویا از روی کفر چنین تفکر را دارد در طول تاریخ دو دسته با امام معصوم مخالف بودند جهال و منحرفین که در زمان ما هم چنین افرادی وجود دارند.

حجت الاسلام شا محمدی امام جمعه ورزنه در خطبه دوم  ضمن تبریک میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب الگوی صبر و مقاومت در تمام عرصه ها می باشد ایشان در بعد اقتصادی ، در معیشت ودر بعد عاطفی بعداز شهادت امام حسین(ع) در تحریم بود ولی باصبر واستقامت خود پیام عاشورا را به جهانیان رسانید.

خطیب جمعه ورزنه به فتنه اخیر اشاره و تصریح کرد: بحمد الله آتش فتنه ای که نطفه آن در سال 88 توسط فتنه گران وابسته به دشمنان نظام بسته شده بود با حضور مردم با بصیرت ونیروهای انتظامی و امنیتی و بسیجیان خاموش شد که به فرموده رهبر معظم انقلاب باید هزار بار از مردم قدردانی و تشکر کرد دشمنان نظام از جنگ نظامی برعلیه ما مایوس شده اند.

در طول انقلاب ضربه های زیادی را از ناحیه نظام متحمل شده است که وارد صحنه های مختلفی از جمله تحریم اقتصادی، و ضربه زدن به اعتقادات مردم وسیاه نمایی شده است ولی بدانند که ایران اسلامی در قله ها سیر می کند البته گاهی غربگراها و به اصطلاح روشنفکرانی در بعضی مواقع با اعمال خود این سیر پیشرفت وحرکت روبه جلو را کند می کنند و متاسفانه دشمن ایجاد یاس در کشور می کند و بعضی مزدوران داخلی هم همراهی می کنند.

حجت الاسلام شامحمدی خطاب به مسئولان اظهار کرد: مردم اعتراض بحقی داشتند که متاسفانه با حضور منافقین وسلطنت طلب ها به سرکردگی آمریکا این اعتراضات به حق را به آشوب کشید ولی مسئولان بدانند مردم مطالبات به حقی دارند که باید مسئولان بجای پرداختن به مسائل حاشیه ای با تلاش وکار جدی در رفع مشکلات مردم کوشش نمایند.

امام جمعه ورزنه به مشکل آب کشاورزی مردم منطقه اشاره و افزود: در پیگیری هایی که صورت گرفت دو نامه یکی به مقام معظم رهبری و دیگری به وزیر نیرو در جهت مشکلات مردم نوشتیم که از دفتر مقام معظم رهبری چند بار پیگیری کردند و مشکلات را به صورت مفصل پیگیری نمودند که ان شا الله وقت ملاقاتی را حضرت آقا فراهم خواهند نمود تا مشکلات را از نزدیک به سمع و نظر ایشان برسانیم ولی متاسفانه وزیر نیرو حتی حاضر به جواب نامه هم نشده در صورتی که جوابگوی اصلی وزارت نیرو می باشد دولت باید فکری برای مردم منطقه بن رود و شهر ورزنه نماید که در اثر سوء مدیریت حق آبه قانونی و شرعی آن ها گرفته شده و متاسفانه آب زاینده رود مانند گوشت نذری تکه تکه شده و حقابه داران را به زمین زده است.

انتهای پیام/کاظم زاده

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.