سرویس: اخبار شهرستان 20:12 - پنجشنبه 28 دی 1396

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

هر لیتر آب کشاورزی بیش از هزار و 200 تومان قیمت دارد/ مردم شرق اصفهان به دفع اغتشاشات اخیر کمک کردند

کامران نماینده مجلس گفت: مردم شرق اصفهان مردم زحمتکش، انقلابی و با دید و جریان شناسی کامل رفتار کردند و به شهر‌های درگیر اغتشاش نیز کمک کردند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اصفهان، دکتر حسن کامران در جمع مردم حاضر در امامزاده طالجرد اژیه با اشاره به حضور مسئولان کشوری در منطقه شرق اصفهان و اهمیت این حضور اظهار کرد: انگیزه دعوت از مسئولان کشوری بازدید و آشنایی با منطقه شرق اصفهان با وسعت زیاد و جمعیت ۲۰۰ هزار نفری روستا و شهر است.

وی با اشاره به خویشتن داری کشاورزان در حوادث اخیر، افزود: مردم شرق اصفهان مردم زحمتکش، انقلابی و با دید و جریان شناسی کامل رفتار کردند و به دفع اغتشاشات شهرهای درگیر کمک کردند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آب کشاورزان که هر لیتر آن بیش از هزار و ۲۰۰ تومان قیمت دارد در اختیار آن‌ها گذاشته نشد از این رو باید خسارت کشاورزان به آن‌ها پرداخت شود.

کامران با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم شرق اصفهان و در پایین آمدن درامد دهیاری‌ها و شهرداری‌های شرق، گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیاز به کمک را امروز بیشتر از همیشه نیازمندند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط موجود و مشکلات زیاد منطقه کل شرق اصفهان امروز محروم است و نگاه منطقه محروم به کل شرق لازم و ضروری است و نیاز است مسئولان، شرق اصفهان را خاص ببینند.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه و حسنعلی قطبی ورزنه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.