سرویس: دسته‌بندی نشده 10:21 - دوشنبه 25 شهریور 1392

در جشنواره فیلم کودک و نوجوان

گنجشگک اشی مشی در اصفهان به پرواز در می‎آید

فیلم گنجشگک اشی مشی با کارگردانی مشترک مسعود کرامتی، غلامرضا رمضانی و حمیدرضا نیکخواه‎آزاد برای بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان آماده می‌شود.

13920617000026_PhotoA

به گزارش  اصفهان شرق از اصفهان، با وجود اینکه اسامی فیلم‎های بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اعلام شده، اما برخی از کارگردانان در واپسین روزهای مانده به جشنواره در حال ساخت فیلم برای شرکت در این مارتن هستند.

از جمله این فیلم‎ها که در روزهای پایانی شهریورماه در حال ساخت است فیلم اپیزودیک گنجشگک اشی مشی است که به کارگردانی مسعود کرامتی، غلامرضا رمضانی و حمیدرضا نیکخواه‎آزاد ساخته می‎شود.

اپیزود نخست این فیلم با نام بن‎بست به کارگردانی مسعود کرامتی به تازگی به پایان دوره فیلمبرداری خود رسیده است و اینک در مرحله تدوین قرار دارد.

در این اپیزودی که مسعود کرامتی آن را کارگردانی کرده است، سروش صحت و نگار عابدی بازی می‌کنند، داستان فیلم روایت جلیل نوجوانی است که پس از سه سال زندان از کانون اصلاح تربیت آزاد می‎شود اما نمی‎تواند ردی از مادرش که خود را از او مخفی می‎کند، بیابد.

مسعود کرامتی تهیه کننده، کارگردان و بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است و برای نخستین بار با عروسک‎گردانی در فیلم «شهر موش‎ها» ساخته مرضیه برومند و محمدعلی طالبی وارد دنیای سینما شد.

بیشترین فعالیت مسعود کرامتی در سینما مربوط به ساخت فیلم‎های کودک است که نخستین و یا شاید به یادماندنی‌ترین اثرش فیلم پاتال و آرزوهای کوچک است

تهیه‌کنندگی فیلم گنجشگک اشی مشی برعهده نیکخواه آزاد است که برای بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان آماده می‎شود.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.