اصفهان شرق

شرق اصفهان میزبان 6 شهید گمنام دفاع مقدس می شود/ ضرورت هماهنگی دستگاه ها برای تسهیل در تشییع و تدفین شهدا

کدخبر: 156953
1396/10/28 در ساعت 11:05

به گزارش اصفهان شرق، هرچه داریم از خون پاک شهدا و رشادت های هشت سال رزمندگان در صحنه های دفاع از خاک این کشورمان است. همه باید اندیشه های شهدا را در جامعه برای نسل آینده تبیین کرده و آن را استمرار بخشیم، چراکه شهدا درس مقاومت و ایستادگی را از امام حسین(ع) پیشوای سوم شیعیان فراگرفتند.

در این رابطه برخی از شهرهای شرق اصفهان، مدت هاست چشم انتظار کبوتران گمنام دفاع مقدس هستند و در این خصوص پیگیری های لازم را داشته اند.

شرق اصفهان همیشه در راه دفاع از آرمان های خود استوار بوده و حق میزبانی را در خصوص شهدای این مرز و بوم به خوبی ادا کردند.

عصر دیروز بازدید میدانی سردار محمد باقر زاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از شهرهای تودشک، اژیه و حسن آباد انجام شد تا مکانی در شان شهدای گمنام انتخاب شود.

مکان های پیشنهاد شده به منظور تدفین شهدای گمنام در شهر اژیه( جنب پایگاه سید الشهدا)، شهر تودشک(پارک پشت نانوایی احمدیان) و شهر حسن آباد خواهد بود و این تشیع و تدفین همزمان با دهه دوم فاطمیه در شهرهای ذکر شده برگزار می شود.

با توجه به این تصمیم معنوی، ضروری است تا هماهنگی دستگاه های مربوطه در شهرهای تدفین شهدای گمنام به خوبی و برای تسهیل امور انجام شود.

حضور سردار باقر زاده در شهر اژیه/ شهر اژیه در تکاپوی میزبانی شهدای گمنام

حضور سردار باقر زاده در شهر تودشک/ آغوش شهر تودشک برای 2 شهید گمنام باز شد

حضور سردار باقر زاده در شهر حسن آباد/ عطر شهدا در جرقویه علیا می پیچد

 

انتهای پیام/ اصفهان شرق