سرویس: اخبار شهرستان 14:45 - چهارشنبه 27 دی 1396

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه:

همایش پیاده روی خانوادگی در کوهپایه برگزار می شود

آقابابایی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه از برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در روز جمعه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در شهر کوهپایه خبر داد.

هادی آقابابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق در اصفهان، اظهار کرد: ورزش در عصر حاضر به عنوان بهترین راهکار برای سلامت جسمی و حتی روانی جامعه شناخته شده است و لزوم توجه بیشتر به ورزش همگانی و گروهی در میان مردم احساس می شود.

وی افزود: پیاده روی خانوادگی حرکتی نمادین در جهت تشویق خانواده‌ها برای توجه بیشتر به امر ورزش و سلامتی و حتی تغییر نگاه به فعالیت ورزشی و تحرک به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیشگیری کننده از بسیاری بیماری‌ها است.

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در روز جمعه ۲۹ دی ماه ساعت ۱۰ صبح در شهر کوهپایه، تصریح کرد: این همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هوای پاک همراه با برنامه های شاد فرهنگی ورزشی و اهدا جوایز نفیس به قید قرعه برگزار خواهد شد.

آقابابایی در ادامه گفت: بدون شک بدون فراهم کردن بستر فرهنگی مناسب در جهت همگیر کردن ورزش در خانواده‌ها نمی توان جامعه ای شاد و پویا و با انگیزه‌ای را متصور شد.

وی خاطرنشان کرد: این همایش در تعامل و همکاری شهرداری و شورای شهر کوهپایه، هیئت همگانی و اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه برگزار خواهد شد.

هادی اقا‌بابایی بیان کرد: اداره ورزش و جوانان به عنوان متولی ورزش شهر در جهت دوستی بیشتر خانواده‌ها با ورزش اقدام به برگزاری این پیاده‌روی خانوادگی کرده و در ادامه برنامه های فرهنگی_ورزشی دیگری را نیز در آینده دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.