سرویس: اجتماعی 23:48 - سه شنبه 26 دی 1396

گفتگوی اختصاصی اصفهان شرق با حافظه برتر ایران؛

رکورد حافظه برتر را در گینس به ثبت می رسانم/ بی توجهی مسئولان نسبت به توانمندی افراد تاسف آور است

علیرضا محمدی کمال آبادی حافظه برتر ایران گفت: به یاری مسئولان برای سرافرازی نام ایران در جهان و ثبت توانایی خارق العاده حافظه ام در گینس، نیازمندم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، چندی پیش خبرنگار رسانه مردمی اصفهان شرق، اولین گفتگوی خود را با علیرضا محمدی کمال آبادی جانباز جنگ تحمیلی و دارای حافظه خارق العاده انجام داد که مورد توجه بسیاری از مردم و مسئولان قرار گرفت تاحدی که در برنامه ماه عسل سال گذشته نیز شرکت کرد و نامش برسر زبان ها چرخید.

حافظه برتر جوان جرقویه ای، یکی از توامندی های شرق اصفهان در جهان قلمداد می شود و این مهم برای همه شهروندان شرق اصفهانی به عنوان نکته ای درخشنده یاد می شود.

وی با اشاره به گفتگوی خود با اصفهان شرق، توانمندی رسانه را مهم دانست و گفت: سوژه یابی خبرنگار باعث شد تا از کمال آباد جرقویه به رسانه های کشوری و جهانی راه یابم و به دلیل اینکه توانستم نام شرق اصفهان را در بین مردم معرفی کنم، خوشحالم.

علیرضا محمدی کمال آبادی با اشاره به توانمندی های خود گفت: 2700 رقم عدد پی را در حافظه خود جا داده ام و به هر روشی می توانم ذهن و عدد در نظر گرفته توسط دیگر افراد را به طور صد در صد حدس بزنم.

وی تصریح کرد: اکثر داروهای فارمولوژیک را به رقم های عدد پی ربط دادم و با گفتن یک عدد می توانم نام دارو و کاربرد آن را بگویم.

حافظه برتر ایران با اشاره به مثال هایی از توانمندی خود، تصریح کرد: بازگو کردن شهرهای استان های کشور را در 5 دقیقه، گفتن 116 عنصر جدول مندلیف را در 45، گفتن 444 کشور جهان را همراه پایتخت های آنها در کمتر از 5 دقیقه، بازگو کردن تمام اسماء الهی را در 50 نفس و گفتن تمام جملات اخلاقی در دایره المعارف، از جمله توانمندی های من به حساب می آید.

وی افزود: در جلسات مختلف شرکت کرده ام و مصاحبه هایی با سایت های و روزنامه های کشور داشته ام ولی هدف اصلی من معرفی توامندی جوان شرق اصفهانی به دنیا بود که امیدوارم به گونه کامل محقق یابد.

محمدی کمال آبادی با گله مندی از مسئولان تصریح کرد: هیچ مسئولی تا کنون به توانایی حافظه من توجهی نشان نداده و علی رغم نوشتن نامه به دفتر رئیس جمهور، تا کنون جواب یا اقدامی برای من از سوی مسئولان نشده است.

وی با اشاره به اینکه برای مطرح شدن نام کشورم در جهان تلاش می کنم، خاطرنشان کرد: بنده برای سر افرازی ایران و ثبت جهانی گینس تلاش می کنم ولی این کار هزینه مادی هم می خواهد که بنده از نظر مالی ضعیف هستم و ممکن است سال ها این اقدام طول بکشد ولی اگر مسئولان بتوانند از روش های گوناگون به بنده کمک کنند شاید بتوانم در زمان کمتری این توانایی ایرانیان را در کتاب رکوردها به ثبت برسانم.

حافظه برتر ایران از مسئولان خواست تا برای سر افرازی ایران اسلامی و تشویق افرادی که توانایی های خارق العاده دارند تلاش کنند و از روش های این افراد جهت یادگیری جوانان و نوجوانانی که به این گونه کارها علاقه دارند استفاده شود.

انتهای پیام/ احمد صادقی

یک نظر در مورد “رکورد حافظه برتر را در گینس به ثبت می رسانم/ بی توجهی مسئولان نسبت به توانمندی افراد تاسف آور است”

  1. حسن محمد ..... گفت:

    باسمه تعالی
    باسلام وعرض ادب وخداقوت خدمت دست اندرکاران پایگاه خبرگزاری شرق اصفهان . غرض ازمزاحمت مطالب آقای علیرضا محمد راخواندم از یک نظر خوش آیند است ولی اینگونه که ازخودش تعریف می کند چرا درمسابقه هوش برتر شرکت نمی کند که ازطریق صدا وسیما پخش می شود تا درآن مسابقه خودش رابسنجد . قدیما گفتند آواز دغل ازدور شنیدن خوش است ….اگر موفق شد معلوم است حافظه برتر است …

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.