سرویس: اخبار شهرستان 12:59 - سه شنبه 26 دی 1396

رئیس شورای شهر سجزی:

پایانه مسافربری در سجزی احداث می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر سجزی در شرق اصفهان، گفت: مکان یابی و تجزیه و تحلیل مکان‌های پیشنهادی برای احداث پایانه مسافربری انجام شده که در آینده نزدیک با مشخص شدن محل این پایانه، شاهد احداث آن خواهیم بود.

علی اکبر باقری در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق، اظهار کرد: شورای شهر سجزی در تلاش است که با توجه به امکانات و پتانسیل‌ های موجود بیشترین بازده برای مبلمان شهری سجزی ایجاد کند.

وی افزود: تفکر و اراده شورای شهر ترسیم شهری آبادتر و ارائه خدمات در تمامی قسمت‌ های شهر است و بر این باور است که بعضی نقطه‌ های شهر سجزی نیاز به توجه بیشتر را می طلبد.

رئیس شورای شهر سجزی تصریح کرد: برای رسیدگی به مشکلات و رونق شهرک المهدی و سیستان، جلسه‌ای با حضور بخشدار کوهپایه، رئیس بنیاد مسکن شهرستان اصفهان و رئیس بنیاد مسکن کوهپایه در شهرداری سجزی برگزار شد.

باقری در ادامه گفت: مسئولان با بازدید از شهرک المهدی و سیستان مشکلات این دو قسمت شهر سجزی را از نزدیک مشاهده و برای راهکار‌های موجود به تبادل نظر پرداختند.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از نیازهای مردم شهر سجزی پایانه مسافربری است که خوشبختانه مقدمات اولیه آن انجام و با احداث پایانه مسافر‌بری مسئولان مربوطه موافقت خود را اعلام کرده‌ اند.

انتهای پیام/اصفهان شرق/ جمشید حسینی

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.