اصفهان شرق

بیشتر دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر شاغل بودند/ بهره‌برداری‌های دشمنان از مطالبات به حق مردم

کدخبر: 156784
1396/10/25 در ساعت 18:00

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نطنز با اشاره به رویدادهای اخیر در سطح کشور اظهار کرد: این اتفاقات ناشی از بهره‌برداری‌های دشمنان و عده‌ای فرصت‌طلب از مطالبات به حق مردم بود که در روزهای اول دشمن قصد سوء استفاده را داشت.

وی افزود: هدف دشمن همواره براندازی نظام بوده و از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد تلاش‌های دشمن در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی بوده‌ایم که به طرق مختلف همچون جنگ نرم، ترور، تحریم و جنگ تحمیلی صورت گرفته که هدف دیگر آنان جدا کردن مردم از نظام اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشیم بحث خانواده است چراکه دشمنان با نفوذ فرهنگی به درون خانواده‌ها و مراکز آموزشی قصد نفوذ به فرهنگ و اعتقادات مردم را دارند.

وی تشکیل اتاق فکر در کردستان عراق با حضور افسر عملیات ویژه سی.آی.ای، اتاق مکمل در هرات و اتاق استفاده از ظرفیت نخبگان فضای مجازی در امارات متحده عربی را پشت پرده حوادث اخیر کشور دانست و گفت: بیستم آبان ماه عملیات ایذایی در اربیل عراق سازماندهی شد و قرار بر این بود که از ابتدای دی ماه تا 21 دی به صورت اعتراضات به بیکاری و گرانی ادامه یابد.

فدا خاطرنشان کرد: همچنین قرار بود پس از راهپیمایی 22 بهمن این عملیات به صورت خشونت‌انگیزی ادامه یابد و نوک پیکان حملات به سمت ولی فقیه بود تا ضعف‌های موجود را به ولی فقیه نسبت دهند؛ بیشتر دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر هم دارای شغل بودند و هم سابقه کیفری داشتند.

وی به نقش نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و امنیتی در دفع فتنه‌ها علیه براندازی نظام و شکاف بین جناح‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: مطالبات مردم به حق بود و نباید برای این مردم وفادار به انقلاب کم گذاشت و در حق آنان کوتاهی کرد.

 

انتهای پیام/فارس