سرویس: سیاسی 18:00 - دوشنبه 25 دی 1396

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان:

بیشتر دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر شاغل بودند/ بهره‌برداری‌های دشمنان از مطالبات به حق مردم

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بیشتر دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر هم دارای شغل بودند و هم سابقه کیفری داشتند.

به گزارش اصفهان شرق، سردار مجتبی فدا پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نطنز با اشاره به رویدادهای اخیر در سطح کشور اظهار کرد: این اتفاقات ناشی از بهره‌برداری‌های دشمنان و عده‌ای فرصت‌طلب از مطالبات به حق مردم بود که در روزهای اول دشمن قصد سوء استفاده را داشت.

وی افزود: هدف دشمن همواره براندازی نظام بوده و از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد تلاش‌های دشمن در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی بوده‌ایم که به طرق مختلف همچون جنگ نرم، ترور، تحریم و جنگ تحمیلی صورت گرفته که هدف دیگر آنان جدا کردن مردم از نظام اسلامی است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان تصریح کرد: یکی از مواردی که باید به آن توجه داشته باشیم بحث خانواده است چراکه دشمنان با نفوذ فرهنگی به درون خانواده‌ها و مراکز آموزشی قصد نفوذ به فرهنگ و اعتقادات مردم را دارند.

وی تشکیل اتاق فکر در کردستان عراق با حضور افسر عملیات ویژه سی.آی.ای، اتاق مکمل در هرات و اتاق استفاده از ظرفیت نخبگان فضای مجازی در امارات متحده عربی را پشت پرده حوادث اخیر کشور دانست و گفت: بیستم آبان ماه عملیات ایذایی در اربیل عراق سازماندهی شد و قرار بر این بود که از ابتدای دی ماه تا 21 دی به صورت اعتراضات به بیکاری و گرانی ادامه یابد.

فدا خاطرنشان کرد: همچنین قرار بود پس از راهپیمایی 22 بهمن این عملیات به صورت خشونت‌انگیزی ادامه یابد و نوک پیکان حملات به سمت ولی فقیه بود تا ضعف‌های موجود را به ولی فقیه نسبت دهند؛ بیشتر دستگیرشدگان اغتشاشات اخیر هم دارای شغل بودند و هم سابقه کیفری داشتند.

وی به نقش نیروهای نظامی، انتظامی، بسیجی و امنیتی در دفع فتنه‌ها علیه براندازی نظام و شکاف بین جناح‌ها اشاره کرد و عنوان داشت: مطالبات مردم به حق بود و نباید برای این مردم وفادار به انقلاب کم گذاشت و در حق آنان کوتاهی کرد.

 

انتهای پیام/فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.