اصفهان شرق

طرح مهر ولایت با حضور 50 خانواده معظم شهدای منطقه براآن جنوبی

کدخبر: 156777
1396/10/25 در ساعت 16:10

مسئول ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اجرای یک روزه این طرح در منطقه براآن جنوبی گفت: این طرح از سال 91 آغاز و تا کنون در همه نقاط شرق اصفهان به نحو شایسته انجام شده است و فردا نیز در منطقه براآن جنوبی با حضور 50 خانواده شهید برگزار می شود.

محمد کشاورز  هدف از اجرای این طرح را بهره گیری معنوی از خانواده ی شهدا خواند و اظهار کرد: بهره گیری معنوی از خانواده معظم شهدا، دیدار و رسیدگی به آنها و همچنین لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) از اهداف این طرح است و قطع به یقین اثربخشی عمیقی در ذهن مادر و پدر صبور شهید باقی می گذارد.

وی نحوه اجرای این طرح را این گونه عنوان کرد: با همکاری بنیاد شهید منطقه و همت و تلاش فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و صدیقه طاهره(س)، خانواده های شهدایی که امکان بازدید از آنها وجود داشت شناسایی شدند و از 50 خانواده معظم شهدا در این بازدید تکریم خواهد شد.

مسئول اجرای طرح مهر ولایت شرق اصفهان تاکید کرد: خانواده شهدا با صبوری در مسیر اسلام قدم برداشتند و امروز دیدار و سرکشی از این عزیزان کم ترین کاری است که می توان به نحو منسجم به انجام رساند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهیدان و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور در امنیت و آرامش کامل به سر می برد و ما نیز وظیفه داریم با تکریم خانواده های شهدا، قدردان مجاهدت ها و فداکاری های شهیدان راه حق و حقیقت باشیم.

کشاورز با اشاره به همراهی خواهران بسیجی منطقه در طرح مهر ولایت گفت: فرماندهی و شورای حوزه بسیج 8 صدیقه طاهره(س) از توابع ناحیه امام علی(ع) در طرح مهر ولایت حضور یافته و از خانواده شهدای روستای بُرکان سرکشی خواهند کرد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق