سرویس: اخبار شهرستان 16:10 - دوشنبه 25 دی 1396

با حضور پرسنل سپاه ناحیه امام علی(ع) برگزار می شود؛

طرح مهر ولایت با حضور 50 خانواده معظم شهدای منطقه براآن جنوبی

کشاورز مسئول ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) از برگزاری طرح مهر ولایت با حضور مسئولان محلی و پرسنل سپاه ناحیه امام علی(ع) با حضور 50 خانواده معظم شهید منطقه براآن جنوبی برگزار می شود.

مسئول ایثارگران ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق با اشاره به اجرای یک روزه این طرح در منطقه براآن جنوبی گفت: این طرح از سال 91 آغاز و تا کنون در همه نقاط شرق اصفهان به نحو شایسته انجام شده است و فردا نیز در منطقه براآن جنوبی با حضور 50 خانواده شهید برگزار می شود.

محمد کشاورز  هدف از اجرای این طرح را بهره گیری معنوی از خانواده ی شهدا خواند و اظهار کرد: بهره گیری معنوی از خانواده معظم شهدا، دیدار و رسیدگی به آنها و همچنین لبیک به فرامین ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای(مد ظله العالی) از اهداف این طرح است و قطع به یقین اثربخشی عمیقی در ذهن مادر و پدر صبور شهید باقی می گذارد.

وی نحوه اجرای این طرح را این گونه عنوان کرد: با همکاری بنیاد شهید منطقه و همت و تلاش فرمانده محترم حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) و صدیقه طاهره(س)، خانواده های شهدایی که امکان بازدید از آنها وجود داشت شناسایی شدند و از 50 خانواده معظم شهدا در این بازدید تکریم خواهد شد.

مسئول اجرای طرح مهر ولایت شرق اصفهان تاکید کرد: خانواده شهدا با صبوری در مسیر اسلام قدم برداشتند و امروز دیدار و سرکشی از این عزیزان کم ترین کاری است که می توان به نحو منسجم به انجام رساند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهیدان و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کشور در امنیت و آرامش کامل به سر می برد و ما نیز وظیفه داریم با تکریم خانواده های شهدا، قدردان مجاهدت ها و فداکاری های شهیدان راه حق و حقیقت باشیم.

کشاورز با اشاره به همراهی خواهران بسیجی منطقه در طرح مهر ولایت گفت: فرماندهی و شورای حوزه بسیج 8 صدیقه طاهره(س) از توابع ناحیه امام علی(ع) در طرح مهر ولایت حضور یافته و از خانواده شهدای روستای بُرکان سرکشی خواهند کرد.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.