سرویس: اخبار شهرستان 01:18 - دوشنبه 25 دی 1396

به دنبال درخواست های مردمی مطرح شد؛

وضعیت بخشی از جاده براآن جنوبی روز به روز بدتر می شود/ بازگشایی گره مشکلات شرق اصفهان با دندان!

شهروندان براآن جنوبی از فرسودگی و خرابی بخشی از مسیر جاده براآن جنوبی از پیله وران تا روستای جار، گله مند هستند و از مسئولان ذیربط خواهان بررسی و رفع مشکل شده اند.

به گزارش اصفهان شرق، بررسی مشکلات جاده ای در شرق اصفهان به یک روز یا دو روز خلاصه نمی شود، گاهی باید اعتراض مردم به ناامنی مسیر را تیتر اخبار کرد و گاهی از بی توجهی مسئولان نسبت به نصب علائم هشدار دهنده در مسیرهای ترانزیتی شرق اصفهان گزارش نوشت تا شاید نیم نگاهی توسط مسئولان به مشکلات شده و راه چاره ای پس از بیچارگی تنی چند از شهروندان پیدا کنند.

حرف ما امروز مسیر منتهی به اصفهان از سمت شهر زیار است که سال هاست برای مرتفع شدن مشکلاتش پیگیری های بسیاری از سوی اصحاب رسانه صورت گرفته ولی بی گمان با وعده های بسیار مسئولان مواجه شده ایم، البته دور از انصاف است که زحمات بخشدار بخش مرکزی شهرستان اصفهان را نادیده گرفته و همه را با یک چشم نظاره کنیم.

به دنبال درخواست های مکرر مردمی مبنی بر رسیدگی به مشکلات جاده براآن جنوبی به اصفهان بر آن شدیم تا پیگیری ابتدایی در این خصوص را با تهیه گزارش وضعیت به سمع و نظر مسئولان رسانیم.

سال گذشته مساله دست انداز های غیر استاندارد و زیاد این مسیر نقل همه مجالس بود زیرا مشکلات زیادی را برای رانندگان به وجود می آورد که با بررسی و عیب سنجی به موقع، تا حدودی کم این مساله مرتفع و امروز شاهد اعتراض به ندرت مردمی هستیم.

ولی آنچه داد برخی شهروندان این مسیر را درآورده است، خرابی بخشی از محور شهر زیار به اصفهان بوده که از روستای پیله وران آغاز و تا روستای جار ادامه دارد.

ترک ها و فرسودگی جاده باعث نارضایتی صاحبان وسایل حمل و نقل عمومی و یا شخصی شده و خواستار حل این مساله در کوتاه ترین زمان ممکن شده اند.

مطمئنا اگر خرابی جاده بیش از حد ادامه یابد، اداره راه به راحتی از عهده بازسازی آن برنخواهد آمد و مسلما این امر برای مردم مشکل ساز و دردسر آفرین می شود.

محمد احمدی به خبرنگار اصفهان شرق در این رابطه گفت: محور براآن جنوبی به سمت اصفهان روزانه شاهد تردد هزاران وسیله نقلیه بوده و برازنده این بخش نیست که با این مشکلات دست و پنجه نرم کند.

وی که شهروند یکی از روستاهای براآن جنوبی بود، تاکید کرد: چند سال قبل مشکل خرابی و ترک های جاده به 200 متر می رسید ولی با شانه خالی کردن مسئولان ذیربط در ترمیم جاده، امروز شاهد خرابی بیش از 7 کیلومتر این مسیر هستیم.

بخشدار بخش مرکزی به خبرنگار ما گفت: کمیته برنامه ریزی شهرستان، اوایل سال به تقسیم بندی اعتبارات می پردازد و به دلیل شدت مشکل بخشی از جاده محور براآن جنوبی به اصفهان، رفع عیب این مسیر در اولویت اول اداره راه قرار داده شده است.

علیرضا حسینی تاکید کرد: جلسه ای در تاریخ 26 دی ماه با حضور معاون مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل برگزار می شود و امیدواریم نتیجه مطلوب در جهت آسفالت مسیر مذکور گرفته شود.

وی تصریح کرد: آسفالت مسیر روستای زغمار به شیدان، روستای روران، روستای حاجی آباد براآن شمالی و قهاب از جمله اولویت های بعدی برای روکش آسفالت در نظر گرفته شده است.

بخشدار بخش مرکزی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه تا کنون پیگیری های بسیاری در این رابطه انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید به این مساله واقف بود که اداره راه به محض دریافت اعتبارات در این حوزه، اقدام لازم را انجام می دهد و اگر رفع عیب از مسیرهای بین شهری و روستایی نشده، قطعا اعتباری به این بخش تعلق نگرفته است.

پیگیری اصفهان شرق در این رابطه ادامه دارد…

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.