سرویس: اخبار شهرستان 01:57 - دوشنبه 25 دی 1396

مسئول پایگاه بسیج امام خمینی(ره):

تبیین گفتمان انقلاب اسلامی هدف اصلی هیئت اندیشه ورزان روستای ایچی است

زارعی فرمانده بسیج امام خمینی(ره) روستای ایچی گفت: اولویت اول ما بررسی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است تا بتوان پاسخی دندان شکن به گفته غربزدگان داخلی داد و به این واسطه سعی شده تا از اساتید مطرح دانشگاه و حوزه استفاده شود.

حسین زارعی در گفتگو با اصفهان شرق، با توجه به صحبت های رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت تشکیل هیئت های اندیشه ورز اظهار کرد: برآن شدیم تا جمع نخبگان بسیجی محلی با انگیزه گره گشایی از مسائل اجتماعی و مردمی را ایجاد و به بررسی جنبه های متعدد مسائل و مشکلات جامعه با الهام از فرمایشات رهبری بپردازیم.

فرمانده بسیج امام خمینی(ره) روستای ایچی افزود: شعار هیئت اندیشه ورز، « تبیین گفتمان انقلاب اسلامی» قرار گرفت و در این خصوص بررسی مسائل روز کشور و تقویت آن در راس فعالیت هئیت، تحقق منویات رهبری و تقویت، ساماندهی و جمع آوری ایده جوانان شکل گرفت تا بتوان به نتیجه مطلوبی برسیم.

وی تصریح کرد: پاسخ گویی به شبهات مردم توسط استادید حوزه و دانشگاه از جمله برنامه های مهم این هیئت است و هدف ما از طرح این مسائل بالا بردن سطح آگاهی مردم در مقابل برخی محتواهای غلط دشمن از طریق ماهواره ها است.

زارعی گفت: اولویت اول ما بررسی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است تا بتوان پاسخی دندان شکن به گفته غربزدگان داخلی داد و به این واسطه سعی شده تا از اساتید مطرح دانشگاه و حوزه استفاده شود.

وی تاکید کرد: هر ماهه جلساتی از این قبیل با محوریت بسیج و روحانیت در روستای ایچی برگزار می شود و قطعا با توجه به خشکسالی و کم آبی و مشکلات اقتصادی، برگزاری این چنین کارگاهی ضروری است و در ایجاد وحدت میان اهالی محل و شهروندان نقش بسیاری را ایفا می کند.

این فعال بسیجی روستای ایچی از برگزاری نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: مسئولان موظف هستند تا جوانان را به سمت و سوی برنامه های مثبت و بدور از اندیشه های غلط و غیر اسلامی سوق دهند و در این رابطه نمایشگاه کتاب فرصتی مطلوب را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سعی ما بر این است تا برنامه های مورد بحث در جلسات اندیشه ورزان به خوبی کنترل شود تا بتوان با اولویت بندی صحیح و اجرای کامل برنامه ها به مطالب هدفمند دست یافت.

انتهای پیام/ اصفهان شرق

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.