سرویس: اقتصادی » کشاورزی و دامپروری 16:17 - یکشنبه 24 دی 1396

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی

۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در سال جاری پرداخت ‌شد

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از در اختیار قرار دادن یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی خبر داد و گفت: از این میزان ۵۸۰ میلیارد تومان تبدیل به ماشین و ادوات کشاورزی در سطح مزارع کشور شده است.

به گزارش اصفهان شرق، کامبیز عباسی عصر امروز در آیین افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی جامع صنعت کشاورزی در اصفهان اظهار داشت: در ابتدای دولت یازدهم تا به امروز در حوزه ماشین‌های کشاورزی و مکانیزاسیون بیش از 5 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از 85 هزار مورد از انواع تراکتورها وارد بخش‌های مختلف کشاورزی شده است، گفت: در همین مدت همچنین بیش از 165 هزار نوع از انواع ادوات کشاورزی در زمین‌های کشاورزی کشور به‌کارگیری شده است.

رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی از در اختیار قرار دادن یک هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات از ابتدای سال تاکنون خبر داد و افزود: از این میزان 580 میلیارد تومان تبدیل به ماشین و ادوات کشاورزی در سطح مزارع کشور شده است.

وی با بیان اینکه بسته مکانیزاسیون کشاورزی با سود تسهیلات پایین در اختیار کشاورزان قرار گرفته است، اظهار داشت: در مدت 10 ماهه سال جاری نزدیک به 12 هزار مورد از انواع تراکتورهای کشاورزی و 16 هزار مورد از ادوات کشاورزی در اختیار کشاورزان قرارگرفته است.

عباسی با اشاره به کمبود سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، ادامه داد: توسعه مکانیزاسیون با توجه به شرایط اقلیمی کشور را در دستور کار قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.