سرویس: اخبار شهرستان 08:27 - یکشنبه 24 دی 1396

رئیس پلیس راهور شهر ورزنه:

ضرورت آموزش برای فرهنگ سازی/ مشکلات ترافیکی شهر ورزنه شناسایی شده است

رئیس پلیس راهور شهر ورزنه اصفهان، گفت: بیشتر مشکلات زیر ساختی در عرصه ترافیکی شهر ورزنه شناسایی شده و با همکاری تمامی سازمان ها از جمله شهرداری ورزنه، برای رفع مشکلات تلاش می کنیم.

به گزارش اصفهان شرق، اولین جلسه کارگاه آموزشی موتور سواران و دوچرخه سواران شهر ورزنه صبح امروز، با همکاری پلیس راهور شهر ورزنه و شهرداری در محل آموزشگاه رانندگی نگین ورزنه برگزار شد.

سروان مهدی نیکبخت رئیس پلیس راهور شهر ورزنه، در این کارگاه، نکاتی در مورد نحوه استفاده صحیح از موتور سیکلت و دوچرخه و مسائل حقوقی در رابطه با رانندگی بدون گواهینامه عنوان کرد.

نیکبخت با اشاره به وقوع حوادث جرحی و فوتی، گفت: فرهنگ رانندگی صحیح باید در سطح جامعه نهادینه شود و برای ارتقا سطح فرهنگ نیازمند آموزش هستیم.

وی با بیان این که هدف از برگزاری این کارگاه ها، ارتقاع سطح آموزش همگانی در خصوص مسائل ترافیکی است، تصریح کرد: پلیس راهور شهر ورزنه در زمینه فرهنگ سازی و آموزش قوانین برنامه های متعددی داشته و دارد.

رئیس پلیس راهور شهر ورزنه ادامه داد: در طول سال با همکاری مردم در مدارس و مساجد شهر اقدام به برگزاری چنین کارگاه هایی خواهیم کرد و از طرف دیگر به منظور تکمیل فرایند آموزش برخورد با متخلفان رانندگی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

نیکبخت با بیان این که برای فرهنگ سازی نیازمند همکاری تمام دستگاه ها و سازمان های دخیل در امر ترافیک هستیم، خاطر نشان کرد: بیشتر مشکلات زیر ساختی در عرصه ترافیکی شهر ورزنه شناسایی شده و با همکاری تمامی سازمان ها از جمله شهرداری ورزنه برای رفع مشکلات مذکور در تلاش هستیم.

انتهای پیام/

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.