سرویس: اجتماعی 09:30 - یکشنبه 24 دی 1396

رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان اصفهان خبر داد

عمليات پليس فتای اصفهان براي مقابله با 480 سايت فروش داروهای غيرمجاز در كشور

رئيس پليس فضای توليد و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان از اجرای عمليات ويژه شناسايي و مقابله با 480 سايت فروش داروهای غير مجاز در كشور خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق، سید مصطفی مرتضوی اظهار داشت: یکی از اقدامات شاخصی که توسط کارشناسان پلیس فتای استان انجام می‌شود اجرای طرح مقابله با فروش داروهای غیر مجاز در فضای مجازی است.

وی افزود: در همین زمینه عملیات ویژه‌ای در قالب مرحله دهم طرح «پانجی آ» که یک طرح بین‌المللی است توسط کارشناسان پلیس فتای استان انجام شد و در راستای آن تعداد 480 سایت فروش داروهای غیر مجاز در سطح کشور  شناسایی و  با همکاری دستگاه قضائی اقدامات مقابله‌ای لازم با دائرکنندگان این سایت‌ها به عمل آمد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان عنوان داشت: 38 مورد از این سایت‌ها در استان اصفهان راه‌اندازی شده بودند که مأموران این پلیس طی هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری دائرکنندگان آن‌ها و ارجاع به مراجع قضایی و همچنین توقیف داروهای غیرمجاز اقدام کردند.

وی خاطر نشان کرد: فروش داروهای غیرمجاز از جمله جرایمی است که همواره در فضای مجازی به وقوع می‌پیوندد و پلیس فتای ایران براساس تعهد بین‌المللی با این گونه جرایم مقابله و مبارزه می‌کند.

انتهای پیام/فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.