سرویس: تولیدی » خبر پوششی 14:24 - جمعه 08 فروردین 1393

شهردار ورزنه در دیدار با خانواده شهدا

راه شهدا تبعیت از ولی فقیه و حرکت در این مسیر است

شهردار ورزنه گفت: شهدا در دوران دفاع مقدس همچون ستارگانی درخشیدند و راهی که در وصایای شهدا بسیار به آن توصیه شده و آن تبعیت از ولی امر و ولایت فقیه و حرکت در این مسیر نورانی است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: عطایی شهردار شهر ورزنه وهیئت همراه با حضور حجت السلام هاشمی مسئول اداره سازمان و تبلیغات  اسلامی و مسئولین محلی درآغاز سال نو در راستای طرح استقبال از بهار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والامقام 8 سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و ضمن تشکر و قدردانی از خانواده معظم شهدا نسبت به بازدید از خانواده این عزیزان اقدام نموند.

شهردار ورزنه
عطایی شهردار شهر ورزنه دیدار با خانواده شهدا را از توفیقات الهی دانست و افزود: شهدا در دوران دفاع مقدس همچون ستارگانی درخشیدند و مسیری که خداوند متعال برای رسیدن به جایگاه قرب خود مشخص ساخته بودند به بهترین شکل و در کوتاه ترین زمان پیمودند و راه را برای دیگران مشخص کردند.

وی با بیان رشادت های شهدا در طول 8 سال دفاع نقدس عنوان کرد: شهدای گرانقدر جان با ارزش خود را فدا کردند تا ارزشهای ناب اسلامی زنده بماند و این نشان از روح بلند معنوی و اعتقادی آنان داشت که آنچه به عنوان وظیفه می پنداشتند انجام دادند و خداوند آنان را به عنوان بندگان صالح خود انتخاب کرد و به درجه عظمای شهادت مفتخر ساخت.

Vater-Markkjkj

شهردار ورزنه شهدا را حاضر و ناظر بر اعمال همگان دانست و بیان داشت: ما باید با اعمال خود راه پر فروغ شهدا را ادامه دهیم راهی که در وصایای شهدا بسیار به آن توصیه شده و آن تبعیت از ولی امر و ولایت فقیه و حرکت در این مسیر نورانی است.

مسئول اداره سازمان وتبلیغات اسلامی بخش بن رود

حجت السلام والمسلمین هاشمی مسئول اداره سازمان وتبلیغات اسلامی بخش بن رود دراین دیدار اظهار داشت: شهداجانفشانی و شجاعت‌های بسیاری را در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند که امروز وظیفه ما است تا پاسدار خون شهدا و شجاعت‌های رزمندگان اسلام باشیم.

وی حفظ آرمان‌های شهدا و ادامه راه آنان را مهم‌ترین تکلیف نسل امروز در برابر شهدا دانست و عنوان داشت: اگر امروز کشور به مرحله‌ای از رشد و پیشرفت رسیده است که می‌تواند با بسیاری از کشورهای پیشرفته رقابت کند و در بسیاری از علوم دنیا حرف اول را در جهان بزند به پاس رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگانی است که در دوران هشت سال دفاع مقدس سینه سپر کردند و در برابر توپ و تانک دشمن ایستادگی کردند.

مسئول اداره سازمان وتبلیغات اسلامی بخش بن رود در دیدار با مادر شهیدان سید حسن و سیدمجتبی کاظمی بیان داشت: از دست دادن دو عزیز از یک خانواده بسیار جانگداز است و مادر این شهیدان را باید الگوی صبر و استقامت دانست و وظیفه مسئولان است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم.
Vater-Markoioi Vater-Markkkjhj Vater-Marktyy Vater-Markyuy

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.