سرویس: تولیدی 15:14 - پنجشنبه 21 دی 1396

شهردار شهر هرند:

آسفالت 10 کیلومتر از جاده هرند_کوهپایه به منظور بهره برداری کامل به درازا کشید

شهبازی شهردار هرند گفت: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر نسبت به اسفالت ۱۰ کیلومتر باقی مانده از جاده هرند_کوهپایه اقدام شده تا شرایط مطلوب‌تری ایجاد شود.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان شرق از اصفهان، اظهار کرد: جاده هرند_ کوهپایه یکی از مواردی که شهرداری هرند در حوزه مدیریت شهری پیگیر بوده است.

وی افزود: از سال هزار‌و ۳۹۲ دو باند کردن جاده هرند_کوهپایه آغاز که به همت شهرداری، شورای شهر و اداره کل راه و شهرسازی ۵ کیلومتر از ان به اتمام رسید و هم اکنون زیر بار ترافیک است.

شهردار هرند تصریح کرد: زمان برای اجرا و احداث ۱۰ کیلومتر باقی مانده از این جاده به دلیل نبود منابع مالی کافی طولانی شده است و اکنون پیمانکار نسبت به زیرسازی و ساخت پل‌ها اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با اینکه حدود دو ماه از اتمام زیر سازی این جاده تمام شده است هنوز اسفالت این مسیر انجام نشده و متاسفانه تصادفات مرگ بار در این مسیر ادامه دارد.

شهبازی گفت: جاده هرند_کوهپایه محور عبوری نایین به سمت شیراز و شهر رضا، مسیر پر تردد است که وضعیت کنونی مسیر ایمن را برای استفاده فراهم نیاورده است.

شهردار هرند با ببان تشکر از اقدامات انجام شده تا کنون، اذعان کرد: انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر نسبت به اسفالت ۱۰ کیلومتر باقی مانده اقدام شده تا شرایط مطلوب‌تری ایجاد شود.
به گزارش اصفهان شرق جاده هرند کوهپایه تا کنون قربانی‌های زیادی گرفته و یکی از مسیره‌های حادثه خیز شرق اصفهان بود که به نام جاده مرگ شهرت پیدا کرد.

انتهای پیام/ جمشید حسینی جزه

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.