سرویس: سیاسی 10:26 - یکشنبه 17 دی 1396

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان

مسئولان با فعالیت جهادی در مسیر برطرف‌کردن مشکلات اقتصادی گام بردارند‌

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان با تشکر از مردم بصیر این استان بابت حضور پرشور در راهپیمایی علیه اغتشاشگران، بر لزوم فعالیت جهادی برای برطرف کردن مشکلات مردم تأکید کرد.

 

به گزارش اصفهان شرق،در متن پیام آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد آمده است: راهپیمایی مردم شریف و شهیدپرور استان اصفهان در محکومیت اغتشاشات اخیر نشان داد که مردم بصیر استان اصفهان نسبت به نقشه‌ و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی به‌ویژه آمریکا و صهیونیست جنایتکار، آگاه و هوشیار هستند؛ حضور آگاهانه و مخلصانه مردم در صحنه، آب سردی بود بر آتش فتنه و نفرت دشمنان نظام اسلامی.

در ادامه این پیام تأکید شده است: استکبار جهانی هرگاه فرصت را برای اجرای نقشه‌های خود مناسب ببیند، چنگ و دندان نشان داده و برای ضربه زدن به ملت ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کند.

امام جمعه اصفهان تصریح کرده است: دشمنان سیلی خورده انقلاب اسلامی پس از شکست‌های متعدد خود در صحنه‌های مختلف به‌ویژه پس از شکست گروه‌های تکفیری دست نشانده در عراق و سوریه، این بار از حضور مردم معترض نسبت به وضعیت اقتصادی کشور در خیابان‌ها سوء استفاده کرده و با فرستادن گروه‌های ترویستی به داخل کشور، قصد برهم زدن امنیت و آرامش ملت ایران را داشتند که بار دیگر با حضور پرشور مردم، این فتنه نیز خاموش شد.

در بخش دیگری از این پیام عنوان شده است: برخی از شعارهایی که توسط اغتشاش‌گران در فتنه اخیر سر داده شد، نشان داد که این بار، دشمنان انقلاب اسلامی، اسلام و قرآن را نشانه رفته‌اند و با موج‌سواری روی تجمعات مردمی، به‌دنبال ضربه‌زدن به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، اما غافل از اینکه مردم هوشیار و همیشه در صحنه، اجازه سوءاستفاده دشمنان را نمی‌دهند.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در ادامه پیام خود تأکید کرده است: بدون شک اقدامات اخیر اغتشاش‌گران، از نظر قانونی جرم بوده و لازم است تا خسارت‌های وارده توسط افرادی که سردسته این اغتشاشات بوده‌اند، پرداخت و حقوق عمومی و خصوصی ضایع شده، جبران شود.

وی پایان آمده است: ضمن تشکر از حضور آگاهانه مردم در راهپیمایی روز پنج شنبه 14 دی ماه 1396 و حمایت دوباره از انقلاب اسلامی و رهبری، لازم است تا مسئولان اجرایی کشور و استان، مطالبات به‌حق مردم را در نظر گرفته و با فعالیت جهادی و بدون هیچ درنگی در مسیر برطرف کردن مشکلات اقتصادی کشور و افزایش رفاه اجتماعی مردم گام بردارند.

انتهای پیام/تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.