سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:34 - پنجشنبه 07 فروردین 1393

سردار همت در بازدید از شرکت قارچ یکتای سپاهان

کار تولیدی صدقه ای جاریه در راستای خدمت رسانی به مردم است

سردار همت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: برای کشور مایه افتخار است که کار تولیدی انجام گیرد و افراد سرمایه های خود را در جهت پیشرفت کشور وارد چرخه ی تولید کنند.

سردار ولی الله همت در گفتگو با اصفهان شرق ضمن تشکر از مجموعه شرکت قارچ یکتای سپاهان به جهت اشتغال زایی در منطقه شرق اصفهان اظهار داشت: به فرمایش مقام معظم رهبری کار تولیدی افتخاری برای کشور است و در این زمینه جذب 300 کارگر در شرکت قارچ یکتای سپاهان، استفاده درست از سرمایه در جهت تولید و پیشرفت نظام می باشد.

وی با اشاره به صادرات قارچ به برخی کشورها افزود: کسی که با زحمت فراوان سرمایه خود را وارد چرخه ی تولید میکند در بُعد خدمت به مردم و کشور موجب افتخار است و در این راستا با توجه به صادرات شرکت قارچ به گفته ی دست اندرکاران شرکت می توان گفت که در بحث ارز آوری برای کشور گام برداشته اند که به نوعی کار ارزشمندی است.

سردار همت با اشاره به پیام نوروزی حضرت آقا و مهم خواندن کار تولیدی تصریح نمود: آن کسی که کار تولیدی انجام می دهد صدقه ی جاریه ای را نصیب خود می کند و تا جمعیتی از کنار این کار نان می خورند  قطعا ثوابی برای صاحب سرمایه که افراد را تحت پوشش قرار داده است می باشد و این در صورتی است که شاید کارهای واسطه ای به روز و منفعتی برای صاحبش داشته باشد ولی کار تولیدی صدقه ای جاریه است و منفعتی برای افراد به کار گرفته در راستای اشتغال سبب می شود و خداوند برکتی به مال سرمایه گذار می دهد.

وی در ادامه گفتگو به شعار سال اشاره و افزود: بحث فرهنگی توامان با موضوع اقتصادی است و در بحث تولید می بایست فرهنگسازی کنیم و اگر فرهنگ با تولید هم سو نباشد کار تولیدی ابتر می شود و در این بُعد اگر پولی هر چند اندک برای کار تولیدی به کار گرفته شود ثمره ای برای نظام اسلامی دارد.

سردار ولی الله همت در پایان اشتغال زایی در روستاها حتی در مساحتی 40 متری نظیر کشت قارچ را عاملی در جهت جلوگیری از مهاجرت برخی به شهرهای بزرگ عنوان کرد.

 

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “کار تولیدی صدقه ای جاریه در راستای خدمت رسانی به مردم است”

  1. دلسوز گفت:

    خوشحال شدم که از این رسانه برادر شهید همت را دیدم
    خدا را شکر—-موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.